عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه
حجت الاسلام سعیدیان سخنران و کارشناس دینی در گفت و گو با عقیق :

موضع گیری های عجولانه یعنی بازی در زمین دشمن/ هیاتی ها بلاتکلیفند

دوستان هیاتی ما باید بدانند مهمترین نکته این است که مقابل هم قرار نگیرید. درست نیست که در فضای مجازی، عده ای به هم بتازند. الان دشمن منتظر است تا عده ای را در دامن ضدانقلاب و عده ای را در دامن ضد دین بیندازند، بنابراین دوستان ما باید آرامش خود را هرچه بیشتر حفظ کنند تا با تصمیم گیری مسئولین مربوطه، تکلیف هیاتی ها بطور دقیق، مشخص شود.
غلامرضا سازگار پیرغلام آستان اهل بیت در گفت و گو با عقیق :

با تقابل عقل و عشق مواجه هستیم / مردم ما از امام حسین (ع) جدا نمی شوند + فیلم

انشالله در ماه محرم خواهید دید که مردم با توسل به امام حسین(ع) و توجه به عزاداری اباعبدالله، سرافرازانه از این امتحان بیرون خواهند آمد. هر مصیبت و بیماری هم که بیاید، عشق حسین(ع) کم نمی شود و آتشی است که خاموش نخواهد شد اما با این حال آرزو می کنم که خداوند، ما را با تعطیلی مجالس امام حسین(ع)، ادب نکند و انتقام از ما را با دوری از امام حسین(ع) نگیرد."
حجت الاسلام ابراهیم بهاری در گفت و گو با عقیق:

وقت آن است که شعور حسینی را به عالم نشان دهیم

همین که رهبر عزیزمان به عنوان یک مرجع عالیقدر شیعه، خودشان را یک تابع تمام عیار در مقابل تصمیمات ستاد ملی کرونا می بینند، قطعا مجموعه هیات های مذهبی نیز بار مضاعفی تحت عنوان اطاعت پذیری روی دوششان می آید و باید مسیری را انتخاب کنند که عقلانیت بر مسائل دیگر برتری یابد."
حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت و گو با عقیق:

هیئت ها بیشتر از بقیه تابع قانونند/ محرم جامعه را احیاء می کند +فیلم

بچه مذهبی ها می توانند این تهدید را تبدیل به فرصت کرده و به بهترین وجه ممکن آن را اداره کنند، البته اگر این کار را به هیاتی ها واگذار کنند و چوب لای چرخ آن ها نگذارند. طبق نظر مقام معظم رهبری، سخت ترین تدابیر و دستوالعمل ها را بگذارید و ببینید که همین مسجدی ها و هیاتی ها، چطور این دستورالعمل ها را رعایت می کنند.
گفت و گو با حاج مجتبی رمضانی / بخش دوم

ماجرای دریافت ویزای آمریکا / ایمان دارم شهدا جبران می کنند + فیلم

از من پرسیده بود:" می خواهی به کشوری بروی که حامی اسراییل است، درحالی که امام شما می گوید اسراییل باید نابود شود؟ الان نظر خود شما در این باره چیست؟" من هم به او گفتم می خواهی به خاطر ویزا دروغ بگویم یا می خواهی راستش را بشنوی که قاعدتا آن آقا هم می خواست واقعیت را بشنود، بنابراین در جواب سوالش گفتم:"مرجع تقلیدم می گوید، اسراییل باید نابود شود پس باید نابود شود.
گفت و گو با حاج مجتبی رمضانی / بخش اول

یک شهید برایمان حسینیه ساخت / هیئت باید در تمام سال باز باشد / مدیون پدرم هستم

مدتی پیش حاج مجتبی رمضانی مداح خوش صدای اهل رفسنجان ، میهمان ما در عقیق بود. گفت و گوی مفصلی با او درباره زندگی شخصی ، مداحی های معروفش مثل شهید گمنام سلام و شرایط امروز هیئت ها داشتیم که بخش اول این گفت و گو را می بینید. بخش های بعدی گفت و گو به زودی در عقیق منتشر می شود.
حاج سید مهدی میرداماد در گفت و گو با عقیق:

نباید سلامت هیئتی ها به خطر بیافتد/ این بار نوبت ماست که پای مستمع بمانیم/ از فضای مجازی می شود بهترین استفاده را کرد

همیشه در جلسات و هیئت ها این ما مداحان بودیم که از مستمعین توقع همراهی و جواب دادن و غیره داشتیم ، حالا در چنین شرایطی وقتی سلامت آنها در معرض خطر قرار گرفته است نوبت ماست که پای مستمع بمانیم و از طریق همین فضای مجازی ما به خانه های آنها برویم.
حاج ولی الله کلامی زنجانی در گفت و گو با عقیق :

مردم گرفتار و معترضند / شایعه کردند مردم زنجان برای حمایت از دولت بیرون آمده اند / گفتند کلامی را زده اند!

پس از ماجرای گرانی ناگهانی بنزین و آغاز موج اعتراضات در کشور و سوءاستفاده آشوبگران از این اعتراضات ، مردم زنجان در یک راهپیمایی بزرگ ضمن اعلام اعتراض خود به عملکرد دولت ، مرزبندی خود را باصف آشوبگران اعلام کردند . حاج ولی الله کلامی از شعرای انقلابی و پیشکسوت زنجان از جمله افرادی بود که در این اجتماع با خواندن اشعار حماسی اعلام کرد صف ما از صف اشرار جداست.
گفت و گوی عقیق با کربلایی حسین رستمی مداح هیئت الشهداء اندیشه

حکایت حسینیه ای که در آتش سوخت / با شکوه تر از قبل می سازیم

مگر می شود مردمی که از هزینه های زندگی شان می گذرند و خودشان پول تجهیز حسینیه ها را تامین می کنند در هنگام اعتراض به حسینیه آسیب بزنند . این عده کاملا با برنامه و آموزش دیده توانستند ظرف چند دقیقه با مواد آتش زا حسینیه را آتش بزنند . حتی عده ای از معترضین وقتی متوجه حمله این افراد به حسینیه شدند تلاش کردند مانع آن ها شوند اما دیگر کار از کار گذشته بود.
حرف های شنیدنی حاج مهدی مختاری در گفت و گو با عقیق :

با عبدالمالک ریگی هم مدرسه بودم / سید ذاکر مقلد رهبر انقلاب بود

گفت وگو با حاج مهدی مختاری از آن مصاحبه هایی بود که هر چه جلوتر می رفت جذاب تر و ریتمش تند تر می شد. علتش هم بی حاشیه بودن و ساکت بودن اوست. در تمامی سال های مداحی اش کمتر تن به گفت و گویی اینچنینی داده است. گفت و گو از سابقه مداحی اش ، اساتیدش و نوحه های ماندگاری که خوانده آغاز شد و به رفاقتش با مرحوم سید جواد ذاکر کشیده شد.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین