عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه
دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با عقیق:

قوانین ستاد ملی کرونا برای هیئت ها منصفانه نبود / هیئت ها گره گشای مردم هستند / مدیریت هیئتی یعنی کار تشکیلاتی منظم + فیلم

برخی دستورالعمل ها شب آخر به دست هیاتی های می رسید اما با این حال خودشان را مکلف به رعایت تمام ضوابط می دانستند. ستاد مرکزی کرونا دستوراتی را داد و این دستورات برای همه جا بود ولی هیاتی ها به بهترین شکل دستورالعمل ها را رعایت کردند
حاج احمد بابائی در برنامه باب القبله(ویژه برنامه عقیق در اربعین ۹۹):

وظیفه شاعر، خروش مقابل فرعون های داخلی و خارجی است

احمد بابایی با حضور در برنامه باب القبله به بررسی تاریخی نقش شاعران در مقابله با استبدادها پرداخت و گفت : وظیفه شاعر بازگشت به فطرت خویش و خروش مقابل فرعون های داخلی و خارجی است. شاعر باید تکلیف خود را مقابل آرمان های فطری که خون سیدالشهدا برای آن ریخته شده مشخص نماید.
محمد فیلی در برنامه باب القبله (ویژه برنامه عقیق در اربعین ۹۹):

فیلم| سخت ترین لحظه بازیگر نقش شمر / برای بازی در مختارنامه دستمزد نگرفتم/ بزرگترین افتخارم نوکری امام حسین (ع) است

محمد فیلی با حضور در برنامه باب القبله از ارادتش به سیدالشهدا(ع) گفت . این بازیگر در این گفت و گو به مشکلات و سختی های بازی در نقش شمر پرداخت و گفت : افتخار می کنم اگر امام حسین (ع) مرا به نوکری اش بپذیرد. ویژه برنامه باب القبله هر شب ساعت 23 به صورت زنده از کانال عقیق در روبیکا و صفحه اینستاگرام عقیق پخش می شود.
حاج مهدی رسولی در برنامه باب القبله:

فیلم| خدا کند اربعین امسال قعود قبل از قیام باشد / ان شاءالله قضای اربعین امسال را با امام زمان (عج) به جا می آوریم

بخش هایی از گفت وگوی عقیق با حاج مهدی رسولی درباره اربعین امسال . برنامه باب القبله ویژه برنامه عقیق در ایام اربعین که هر شب ساعت ۲۳ به صورت زنده از کانال روبیکای عقیق پخش می شود.
حرف های شنیدنی کربلایی سید رضا نریمانی در گفت و گو با عقیق:

فیلم | مال حرام نمی گذارد برخی مسئولین صدای مردم را بشنوند / سلبریتی ها اگر راست می گویند این گوی و این میدان

من خیلی کوچک تر از این حرف ها هستم  اما علت اینکه آقایان مسئول مشکلات مردم را نمی بینند و صدای مردم محروم به گوششان نمی رسد ، مال شبهه ناک در زندگی  هایشان است. آقایان مسئول ، آقای رییس جمهور ، آقای وزیر، آقای نماینده مجلس ، آقای استاندار ، آقایانی که پشت میز نشسته اید ، وظیفه شما این است به داد مردم برسید.
حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت و گو با عقیق :

فیلم| اگر در کربلا نشد در شهرهایمان موکب می زنیم / به نسل جوان مذهبی و هیاتی اعتماد کنیم

ما معتقدیم که همان اتفاق باید در ایران بیفتد تا بعضی مسئولین بدانند که باید به نسل جوان مذهبی و هیاتی اعتماد کنیم و بدانیم که این ها می توانند مملکت را به بهترین وجه ممکن هدایت کنند.
در برنامه باب القبله ویژه برنامه عقیق در محرم ۹۹

فیلم| تمجید ویژه حجت الاسلام شیخ الاسلام مصطفی کرمی از تکیه سیار حاج محمود کریمی

حجت الاسلام شیخ مصطفی کرمی در چهارمین شب از برنامه باب القبله (ویژه برنامه عقیق در محرم ۹۹) که هر شب از کانال عقیق در روبیکا پخش می‌شود، به تمجید از ابتکار تکیه سیار حاج محمود کریمی پرداخت و گفت: این کاری حاج محمود کرد در واقع خودش را بر در خانه اباعبدالله خودش را ذبح کرد. آبرویش را برای سیدالشهدا به میدان آورد .
گفت و گو با حاج سید مهدی میرداماد در برنامه باب القبله

گفت و گو با حاج سید مهدی میرداماد در برنامه باب القبله

در نخستین قسمت از برنامه باب القبله(ویژه برنامه عقیق در محرم 99 مداح اهل بیت حاج سید مهدی میرداماد مهمان ما بود . مشروح گفت و گو با این مداح اهل بیت را ببینید. این برنامه در شب‌های دهه اول ماه محرم از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد به صورت زنده از کانال عقیق در روبیکا پخش می‌شود.
حاج مهدی رسولی در گفت و گو با عقیق:

رعایت پروتکل ها وظیفه شرعی ماست / به هیچ وجه اجازه تعطیلی عزای سیدالشهدا را نمی دهیم

باید بدانیم که برخلاف آنچه فکر می کنیم، محرم، رمضان و فاطمیه اتفاقی نیست. این ها منزلگاه های سیر بشری هستند و خدا این ها را برای ما قرار داده تا به این منازل وارد شویم راهمان را گم نکنیم. مگر می شود محرم را نگرفت؟ اگر محرم و امثال آن نباشد، جامعه دچار خطرهای اجتماعی و فردی می شود و این اتفاق ساده ای نیست.
گفت و گوی تصویری عقیق با حاج مجتبی رمضانی / بخش سوم

حاج منصور ارضی خیلی در زندگی ام اثر گذار بود/ هیئتی نمی تواند نسبت به جامعه بی تفاوت باشد

 من می گویم وقتی یک موبایل نیاز به شارژ دارد، من مداح نیز باید خودم را شارژ کنم. قطعا بنده اگر بخواهم شب های قدر در رفسنجان اثرگذار باشم، حتما باید از شب اول ماه مبارک تا شب پانزدهم بروم و در کوچه ارک بنشینم، گوش دهم و گریه کنم تا وقتی به رفسنجان می روم، حرفی برای گفتن داشته باشم و بتوانم اثرگذار باشم.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین