16 فروردين 1402 15 رمضان 1444 - 59 : 12
کد خبر : ۱۲۵۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
فیلم و عکس|
کربلا در آستانه میلاد امام حسین علیه‌السلام آماده میزبانی از زائران شده است و بیش از یک هزار و ۸۰۰ شاخه گل طبیعی در حرم امام حسین علیه‌السلام در آستانه نیمه ماه رمضان نصب شد.

عقیق: در آستانه میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام کربلا غرق نور و شادی شده و خیابان‌های اطراف حرم نیز چراغانی شده است؛ به طوری که در مسیر زائران چراغ‌های رنگین نصب شده و مغازه‌داران نیز به تزئین مغازه خود پرداختند و با نصب پرچم‌های سبز و سفید مزین به نام امام دوم شیعیان به استقبال عید نیمه ماه رمضان رفتند.

آماده‌سازی گل‌های طبیعی برای تزئین حرم حسینی به مناسبت میلاد امام حسن (ع)

همچنین خادمان حرم امام حسین علیه‌السلام پارچه و کتیبه‌هایی را آماده کرده‌اند تا بر دیوار و ایوان‌های حرم نصب کنند. البته برخی از ورودی‌های حرم تزئین و در حرم حضرت عباس علیه‌السلام هم گل‌هایی نصب شده است. اما بیش از یک هزار و ۸۰۰ شاخه گل طبیعی توسط خادمان حرم حسینی در قسمت‌های مختلف حرم و همچنین بالای ضریح حرم ارباب نصب شد. در ادامه فیلمی از آماده‌سازی گل‌های طبیعی برای ایام میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام را مشاهده می‌کنید‌:  

 
علاوه بر این، سفره‌های افطار در بین‌الحرمین به مناسبت میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام پهن خواهد شد که به گفته خادمان خرم حسینی، مهمانسرای حرم طی ۲ روز یعنی پنج‌شنبه و جمعه بیش از ۱۲ هزار بسته افطار بین زائران و مجاوران توزیع خواهد کرد.

در ادامه تصاویری از تزئین و گل‌آرایی حرم حسینی را مشاهده می‌کنید.


 

منبع:فارس

 

گزارش خطا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: