عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۴۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
رئیس مرکز تخصصی نماز گفت: در راستای تبیین مطالبات و رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص نماز، نرم‌افزار اندرویدی «آقا از نماز می‌گوید» به زودی تولید می‌شود.

عقیق:حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل رئیس مرکز تخصصی نماز با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که رهبر معظم انقلاب بر ضرورت احساس مسئولیت همگانی در خصوص «ترویج نماز» به ویژه مسئولان دستگاه‌ها تأکید کردند و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت نماز و برداشتن گام‌های عملی در این راه توصیه کردند، به همین منظور و پاسخ به مطالبه رهبر انقلاب، این نرم افزار تولید می‌شود.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به اجلاس بیست و چهارم نماز مبنی بر اینکه «در پیام سال گذشته گوشه‌ای از این فضای خالی و تلاش پذیر نشان داده شده است»، افزود: در راستای تبیین مطالبات و رهنمودهای ایشان نرم‌افزار «آقا از نماز می‌گوید» تا آخر هفته جاری در سایت مرکز تخصصی نماز «قنوت» بارگزاری می‌شود.

کفیل بیان داشت: این نرم‌افزار شامل پیام‌ها و نکاتی از رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره مطالبات از مدیران، معرفی نماز،‌ حضور قلب و غیره است که به صورت رایگان و اندروید در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش، در حاشیه بیست‌و چهارمین اجلاس سراسری نماز، یکصد ایده و تجربه موفق در دعوت به نماز و نخستین درسنامه الکترونیکی نماز رونمایی شد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین