عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
معاون فرهنگ، آموزش و پرورش ستاد اقامه نماز خبر داد:
سرگزی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز تلاش دارد از تصدی گری در زمینه نماز دوری کند، گفت: تاکنون هشت هزار یاور نماز به منظور فعالیت در توسعه این فریضه الهی همکاری کرده اند.
عقیق:منصور سرگزی، معاون فرهنگ، آموزش و پرورش ستاد اقامه نماز در نشست خبری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که دیروز سوم بهمن ماه در محل ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، گفت: ستاد اقامه نماز تلاش دارد از تصدی گری در زمینه نماز دوری کند.

وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز تلاش دارد زمینه فعالیت عموم مردم در توسعه نماز را فراهم کنند، افزود: تاکنون 8 هزار یاور نماز برای توسعه این فریضه الهی همکاری کرده اند.

معاون فرهنگ، آموزش و پرورش ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: در حاشیه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، همایش هایی در زمینه خانواده، توانمندسازی والدین برای ترغیب فرزندان برای اقامه نماز و ... از چند روز پیش آغاز شده است و تا روز اجلاس (ششم بهمن ماه) ادامه داد.

وی ادامه داد: طبق دوره های گذشته در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز نیز از دستگاه ها و فعالان برتر در حوزه نماز تقدیر می شود به طوری که در این دوره از 20 دستگاه 20 فعال نماز تجلیل به عمل خواهد آمد.

منصور باقران، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در ادامه این نشست گفت: نمایشگاه های اجلاس سراسری نماز از دوره بیستم شروع به کار کرده است که سه هدف،‌ بهره مندی مردم استان میزبان از محتویات اجلاس. معرفی توانمندی ها و محصولات استان میزبان و فضاسازی برای افکار عمومی قبل از برگزاری اجلاس را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه 19 دستگاه در قالب 61 غرفه در نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز فعالیت می کنند، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور گسترده ای در این نمایشگاه دارد ضمن اینکه وزارتخانه هایی مانند آموزش و پرورش و مسکن و همچنین سه دانشگاه علوم پزشکی، آزاد اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) حضور فعالی در این اجلاس دارند.

مدیر نمایشگاه های فرهنگی اجلاس سراسری نماز خاطرنشان کرد: نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز شامل غرفه های جذاب و متنوعی مانند پاسخگویی و مشاوره، ناشران، هنری، کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: هر روز چندین نمایش زنده در حاشیه نمایشگاه و اجلاس برگزار می شود. ضمن اینکه روزانه سه فیلم در مورد نماز در سینماهای منتخب قزوین در سه نوبت اکران می شود.

باقران با بیان اینکه نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 و نیم صبح تا 19 و 30 پذیرای مردم است، گفت: این نمایشگاه تا ششم بهمن ماه دایر است و اختتامیه آن پس از برگزاری اختتامیه اجلاس برگزار می شود.

وی افزود: هر روز 2 جشن تکلیف در نمایشگاه برگزار می شود به طوری که 150 نفر صبح و 150 نفر بعدازظهر در این جشن شرکت می کنند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین