عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: فضای میدان امام حسین(ع) با حضور گسترده اقشار مردم بخصوص جوانان حسینی به فضایی آئینی تبدیل شده است.
عقیق:عابد ملکی، شهردار منطقه 12 در بازید از ویژه برنامه «جلوه سوگ» در میدان امام حسین(ع) با اعلام این مطلب گفت: برگزاری چنین برنامه متنوع و پر شوری در 5 دهه اولویت تجربه مدیریت شهری و سازمان فرهنگی هنری است که با در نظر گرفتن برنامه های هنری و حماسی مختلف با موضوعات امام حسین(ع)، دفاع مقدس و مباحث دیگر با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.

وی ادامه داد: یکی ازبرنامه ها عزاداری سنتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که با برگزاری خوب و مناسب طبق معمول مورد پسند و علاقه مردم بوده و در دل های آن ها جا دارد و مناسب است با برگزای چنین برنامه هایی با استفاده از هنر و نشان دادن مفاهیم واقعی فرهنگ عاشورا در افزایش شعور و بصیرت عاشورایی و حسینی گام برداریم.

وی تکیه عتبات را دارای فضای معنوی خاصی دانست و افزود: کمک به ساخت حرمین شریف و یا مشارکت مردم در برگزاری هرچه بهتر اربعین حسینی جلوه خاصی به برنامه جلوه سوگ بخشیده است.

ویژه برنامه جلوه سوگ همزمان با آغاز ماه محرم به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین (ع) با برپایی 10 تکیه آغاز به کار کرده و تا 11 آذرماه میزبان شهروندان است.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین