عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
وزیر بهداشت گفت: هنوز موردی از کرونا وجود ندارد اما در صورت مشاهده مورد مشکوک مبتلایان سریعا تحت درمان قرار خواهند گرفت.
عقیق:حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در خصوص ویروس کرونا گفت: کرونا ویروسی است که توانسته پس از گذشت مقطع زمانی خاص مشکلات بسیاری را به وجود بیاورد. 

وی با بیان اینکه کشور عربستان نسبت به سایر کشورها تعداد مبتلایان بیشتری را داراست، تصریح کرد: با توجه به این که آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به این بیماری در عربستان بالا است اما خوشبختانه هنوز موردی از این ویروس بین حجاج ایرانی مشاهده نشده است. 

هاشمی با اذعان به این که مطالب و موضوعات مطرح شده در رابطه با ویروس کرونا در رسانه‌ها بیشتر جنبه‌ی هشدار دهنده و اطلاع رسانی دارد، تصریح کرد: در همه پروازهای ورودی به ایران یک نفر از طرف هیات پزشکی جهت ارائه توضیحات لازم به حجاج حضور دارد. 

وی اظهار کرد: هر یک از حجاج که دارای علائم ابتلا به کرونا (شامل تب، سرفه و... ) باشند تحت پوشش خدمات اورژانس کشور قرار خواهند گرفت. 

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هنوز هیچ موردی از ابتلا به کرونا در حجاج ایرانی دیده نشده اما طبق دستوری که به سازمان حج و زیارت داده شده مدیران کاروان‌ها موظفند توضیحات لازم را به حجاج ایرانی مبذول دارند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین