عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۴۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
رئيس پليس پيشگيري انتظامي ايلام خبر داد:
رئيس پليس پيشگيري انتظامي استان ايلام از تامين و افزايش سه هزار نيروي كمكي براي تامين امنيت مرز مهران در ايام اربعين حسيني امسال خبر داد.
عقیق:حسن كاظمي رئيس پليس پيشگيري انتظامي ايلام در جمع اعضاي قرارگاه اربعين در شهرستان مهران گفت: سه هزار نيروي كمكي در اربعين ۹۴ به بدنه انتظامي استان ايلام تزريق مي‌شود.
او به اختصاص تجهيزات و امكانات مورد نياز به نيروي انتظامي ايلام اشاره كرد و ادامه داد: اين تعداد نيروي كمكي در قالب ماموران يگان ويژه، پليس راه، راهور و انتظامي براي تامين امنيت ترافيكي و انتظامي زايران در نظر گرفته شده است.
رئيس پليس پيشگيري انتظامي ايلام اضافه كرد: تعاملات و ارتباط‌هاي بين دستگاه‌ها مي‌تواند گام‌هاي موثري در پيشبرد اهداف كنگره عظيم اربعين حسيني باشد.
كاظمي با اشاره به استقرار ايستگاه‌هاي پليس در طول مسير از ابتداي حوزه استحفاظي شهرستان مهران تا پايانه مرزي تاكيد كرد: دستگاه‌هاي اجرايي ايستگاه‌هايشان را براي سرعت بخشيدن به اقدامات در آن محل‌ها مستقر كنند.
وي با اشاره به احتمال افزايش تعداد زائران در اربعين امسال يادآور شد: بايد با توجه به زمان باقي مانده، نواقص و كمبود‌ها جمع‌بندي و در رفع آن‌ها تسريع شود.
شهرستان مهران در ۸۵ كيلومتري جنوب غرب استان ايلام بيش از ۲۲۰ كيلومتر مرز مشترك با عراق دارد و به دليل مسافت كم و امنيت بالا از مهم‌ترين مبادي براي تردد زوار عتبات عاليات به كشور عراق است.
بيش از يك و نيم ميليون زاير اربعين سال گذشته از طريق مرز بين‌المللي مهران به عراق سفر كردند.

منبع: پايگاه اطلاع‌رساني پليس
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین