عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۲۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
يك منبع در دولت عراق امروز چهارشنبه در واكنش به اخباري مبني بر عدم نياز به ويزا براي شركت در مراسم اربعين، در مرز مهران ، تاكيد كرد كه داشتن ويزا براي ورود زائران به عراق براي شركت در مراسم اربعين الزامي است.
عقیق:يك منبع در دولت عراق امروز چهارشنبه در واكنش به اخباري مبني بر عدم نياز به ويزا براي شركت در مراسم اربعين، در مرز مهران ، تاكيد كرد كه داشتن ويزا براي ورود زائران به عراق براي شركت در مراسم اربعين الزامي است.

يك مسئول در وزارت خارجه عراق درتماس با خبرنگار ايرنا در بغداد، اظهارنظر يك مقام در استان ايلام را كه گفته است 'امسال كشور عراق پذيرفته كه زوار از دريافت ويزا معاف باشند'، رد كرد و گفت: ورود زائران به عراق براي شركت در مراسم اربعين نياز به ويزاي دولت عراق دارد.

برخي رسانه هاي محلي، از قول امام جمعه ايلام، در نشست با كميته هاي مردمي اربعين حسيني در دهلران، نوشته اند: 'امسال كشور عراق پذيرفته كه زوار از دريافت ويزا معاف باشند و اين روند در اربعين امسال لحاظ خواهد شد'.

منبع ياد شده در وزارت خارجه عراق در ابراز گلايه اي در خصوص اعلام اين مطلب گفت: اگر چنانچه لازم باشد هر تغييري در شيوه ورود زائران اربعين به عراق صورت بگيرد، اين امر حق دولت عراق است كه آن را اعلام كند.

وي بارديگر تاكيد كرد كه زائران اربعين بدون ويزاي رسمي دولت عراق، به مرزهاي ورودي كشورش مراجعه نكنند.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین