عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
با حضور مسئولان، پارکینگ بزرگ اربعین حسینی در شهرستان مهران کلنگ زنی شد.
عقیق:مراد ناصری فرماندار شهرستان مهران پیش از ظهر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی پارکینگ بزرگ اربعین در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین زیرساختهای شهرستان مهران در حال تکمیل شدن است.

وی عنوان کرد: مرز مهران به دلیل نزدیک بودن به عراق پذیرای بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین است که این مهم نیازمند تکمیل و توجه به زیرساختهای شهرستان برای تسهیل در رفت و آمد است.

وی بیان کرد: سال گذشته در اربعین مشکلاتی در سطح شهرستان مهران وجود داشت که خوشبختانه در سال جاری این مشکلات در بخش آب، روشنایی، جاده، گیت های ورود و خروج و..حل شده است.

ناصری افزود: در حال حاضر نیز یک پارکینگ بزرگ با ۵۰ هکتارمساحت زمین و با ظرفیت ۲۵ هزار خودرو خودرو در شهرستان کلنگ زنی شده که بخش مهمی از مشکلات حوزه ترافیک شهرستان را در زمان اربعین حل می کند.

فرماندار مهران تصریح کرد: این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد و بخش مهمی از مشکلات حوزه پارک ماشینها در شهرستان حل می شود.

روشنایی مسیر تردد زائران، سرویس های بهداشتی، دوبانده نمودن جاده مرز، پل دوم زائر و آبرسانی به پایانه مرزی مهران از جمله اقداماتی هست که در بحث زیرساختهای اربعین صورت گرفته است.
منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
بشنوید و باور نکنید من که تو این شهر زندگی میکنم کنار بخصوصی انجام ندادند تازه خیابون هارو هم خراب کردن
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین