عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
به همت باشگاه مخاطبین و اساتید موسسه طلوع طرح آموزش هسته های تبلیغ اربعین برگزار می‌شود.
عقیقدر اطلاعیه فراخوان این طرح آمده است:

امام خامنه ای: اینجا (اربعین حسینی) میعاد گاه بزرگی است که با جمع شدن در آن، باید همواره هدف بزرگ اسلام را نیز به یاد بیاورید که همانا «تشکیل نظام اسلامی» و تلاش در راه آن حتی در حد شهادت است. ۶۶/۷/۲۴

 فرصت اربعین، بزنگاهی تاریخی و بی نظیر است تا با تجمع مسلمین جهان و احرار عالم در آن، حرکت حماسی، جهادی و ظلم ستیزانۀ امام حسین علیه السلام به عالم معرفی شود. عالمی که مستغرق در مکر استکبار است و مستضعفین آن در انتظار بارقه های بیداری؛ باشد که به واسطه اجتماع عظیم اربعین، پرچم مصباح الهدی در عالم برافراشته شود و مردمان بر سفینه نجات او بنشینند و عرصه را منتظرانه و مبارزانه بر ظلم کنندگان و ظلم پذیری، تنگتر و تنگتر نمایند.

در این میان جناح مومن انقلابی فرهنگی خودجوش در نظر دارد تکلیف خود را در رساندن پیام انقلاب که تکلیف و رسالتی سترگ می باشد را با تشکیل هسته های کوچک و خودجوش تبلیغ ادا نماید. هسته هایی آموزش دیده که بصورت هدفمند با ارتباط با کاروان های کشورهای مختلف حرف نوی انقلاب را به مخاطبان جهانی حاضر در اربعین برسانند.

جبهه فرهنگی انقلاب از کلیه برادران و خواهران علاقه مند به کار فکری فرهنگی تبلیغی در عرصه جهانی و برخوردار از شرایط در سراسر کشور، دعوت به عمل می آورد تا به صورت فردی یا در قالب یک هسته ( ۵ تا ۱۰ نفر)، در این طرح آموزشی شرکت نمایند. این طرح، با توجه به میزان و تنوع مخاطبان و هسته های فکری تبلیغی، دوره ها و آموزش های مجازی را طراحی خواهد کرد.
این آموزشها برای افراد، هیات ها، کاروان ها و مجموعه های فرهنگی در سراسر شهرها و روستاهی کشور بصورت حضوری و مجازی در نظر گرفته شده است.

شرایط مخاطبین طرح:

ـ آشنایی با گفتمان انقلاب اسلامی (مبانی امام خمینی و امام خامنه ای)

ـ آشنایی حداقلی با زبان عربی و انگلیسی

ـ التزام عملی برای ارتباط گیری با زائران غیر ایرانی در پیاده روی اربعین و تداوم ارتباط بعد از اربعین

لطفا جهت ثبت نام به اینجا مراجعه کنید.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین