عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
اعضاي كميته اسكان ستاد مركزي اربعين در رأس هيأتي از محل هاي اسكان موقت زائرين اربعين در عراق بازديد به عمل آوردند.
عقیق: به منظور بررسي زمين هاي واگذارشده از سوي شهرداري ، ورزش و جوانان استان كربلا و ديوان وقف شيعي و افراد شخصي جهت برپايي چادرهاي اسكان جمعي ، هيأت هاي اعزامي از سوي سازمان حج و زيارت ، ستاد بازسازي ، شركت شمسا ، شهرداري تهران و برخي از اعضاي ستاد مركزي اربعين از زمين هاي مورد نظر بازديد ميداني بعمل آوردند.
ناصر خدرنژاد مديرعامل شركت شمسا و مسئول كميته اسكان و تغذيه ستاد اربعين گفت: با همكاري و مساعدت شهرداري تهران و ستاد بازسازي عتبات عاليات اميدواريم بتوانيم با برپايي چادر در زمين هاي نزديك به حرم ، شرايط اسكان موقت تعداد معدودي از زائرين كربلا و نجف فراهم كنيم
وي افزود: تعداد ۱۵ تا ۳۰ مدرسه هم در اختيار ستاد اربعين جهت اسكان زائرين قرار داده شده است و درخصوص ورزشگاهها و سالن هاي سرپوشيده ورزشي و زمين هايي كه در آينده ممكن است به دفتر نمايندگي سازمان در عراق واگذار شود ، متعاقبا تصميم گيري خواهد شد.
خدر نژاد تأكيد كرد : اين امكانات در جهت تسهيل سفر بخشي از زائرين اربعين فراهم مي شود و طبيعي است كه به دليل نبودن محل اسكان بيشتر ، پاسخگوي سيل عظيم زائرين اربعين حسيني نخواهد بود. وي به زائريني كه به صورت چند نفره قصد عزيمت در ايام اربعين را دارند توصيه كرد حتي الامكان چادرهاي سبك مسافرتي را با خود به همراه داشته باشند.
گفتني است نظافتي مديركل عتبات عاليات ، قاسمي مدير دفتر نمايندگي سازمان در عراق ، حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان ، محمدي مديرعامل شركت اميد زائر، نمايندگان شهرداري تهران و ستاد بازسازي عتبات و تعدادي از كارشناسان سازمان حج و زيارت و شركت شمسا در بازديد از زمين هاي اختصاص داده شده كربلا و نجف حضور داشتند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین