عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۰

عقیق: "حجت الاسلام و المسلمین معلی"، دبیر نخستین سوگواره های سراسری عکس، پوستر و دکور عاشورایی هیئت، اسامی داوران این دو سوگواره را اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال آثار تا خجسته سالروز میلاد نبی مکرم اسلام مصادف با دهم بهمن ماه ۹۱ تمدید گردید.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه معلی، دبیر نخستین سوگواره های سراسری عکس، پوستر و دکور عاشورایی هیأت، در گفتگو با روابط عمومی "جامعه ایمانی مشعر"، آقایان "احسان رجبی"، "سید مسعود شجاعی طباطبایی" و "سید عباس میرهاشمی" را به عنوان هیأت داوران نخستین سوگواره سراسری عکس عاشورایی هیئت اعلام کرد و افزود: «سوگواره عکس عاشورایی هیئت در دو بخش «جلسه هیئت و دسته عزا» و «هیئت و زندگی» برگزار می شود.
 
وی گفت: داوری نخستین سوگواره سراسری پوستر عاشورایی هیئت را آقایان "محمد رضا دوست‌محمدی"، "سید مسعود شجاعی طباطبایی"، "حبیب الله صادقی" و "مصطفی گودرزی" بر عهده خواهند داشت. این سوگواره در بخشهای «پوستر اطلاع رسانی هیئت» و «تزیین جایگاه و دکور هیئت» برگزار می گردد.
 
دبیر نخستین سوگواره های سراسری عکس، پوستر و دکور عاشورایی هیئت افزود: محدودیتی پیرامون تاریخ خلق آثار وجود ندارد؛ فلذا هنرمندان و هیئات محترم می توانند عکس، پوستر یا دکور سالهای قبل خود را نیز به دبیرخانه سوگواره ارسال نمایند.
 
وی پیرامون مهلت ارسال آثار و شرکت در سوگواره گفت: با توجه به تماس و درخواست مکرر هنرمندان و هیئات های مذهبی مبنی بر استفاده از زمان اربعین و دهه آخر صفر برای گرفتن عکس و طراحی پوستر اطلاع رسانی، مهلت ارسال آثار تا خجسته سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) مقارن با دهم بهمن ۹۱ تمدید شد.
 
 هنرمندان و هیئات محترم برای شرکت در سوگواره می بایست ابتدا فرم شرکت در سوگواره‌های سراسری عاشورایی هیئت را در سایت سوگواره تکمیل نمایند و سپس به یکی از راههای حضوری، پستی یا اینترنتی، آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال نمایند. 
 
جایزه رتبه اول این سوگواره، یک میلیون تومان به همراه پنج میلیون تومان کمک به هیئت؛ جایزه رتبه دوم، هفتصد هزار تومان به همراه سه میلیون تومان کمک به هیئت و جایزه رتبه سوم، سیصد هزار تومان به همراه دو میلیون تومان کمک به هیئت می باشد.
 
هنرمندان و هیئات محترم مذهبی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی جامعه ایمانی مشعر به نشانی www.1542.ir مراجعه نمایند.


منبع: مجله فرهنگی راز 57

کد خبرنگار 211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین