عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
هیئت ریحانةالحسین(س) بنا دارد دکور اصلی مراسم جشن نیمه شعبان خود را با دلنوشته‌های مردم برای امام زمان(عج) بسازد و دکور دوم را هم به نقاشی‌های مهدوی کودکان اختصاص دهد.

عقیق:هیأت ریحانةالحسین(س) بنا دارد، دکور اصلی مراسم جشن نیمه شعبان خود را با دلنوشته‌های مردم برای امام زمان(عج) تشکیل دهد. دکور نیمه شعبان این هیأت مشابه یک روزنامه دیواری طراحی شده است که بالای آن عبارت به نام خدا درج شده است و در مرکز هم عبارت «تو بیایی همه ثانیه‌ها، ساعت‌ها/ از همین لحظه، همین دم عیدند» نقش بسته است.

این هیأت فراخوان داده است تا خواهران و برادران در روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه در فضای حسینیه ریحانةالحسین(س) واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان ۲۲ بهمن، باغ فیض، از ساعت ۱۳ تا ۲۰ حضور پیدا کنند و دلنوشته‌های مهدوی خود را ثبت کنند تا کاغذهای دلنوشته‌های مردم زینت بخش این دکور شود.

دکور دوم این هیأت نیز بناست با نقاشی‌های مهدوی کودکان آراسته شود، براین اساس کودکان باید کاغذهای نقاشی کشیده شده خود را در این روز به حسینیه بیاورند تا دکور دوم را تشکیل دهد.

مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) هیأت ریحانةالحسین(س) با نوای سید مجید بنی‌فاطمه روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه بعد از ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین