عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
مداحی کربلایی محمد حسین پویانفر در سالروز تخریب بقیع
یکی از ادله اثبات تشیع این است که تا به امروز دیده نشده که یک نفر عالم شیعی سنی شده باشد. اما بسیاری از سنی ها شیعه شده اند...

گزارش تصویری


عقیق: مراسم روضه خانگی در منزل حجت الاسلام سید عبدالحمید شهاب به مناسبت هشتم شوال (سالروز تخریب مزار مطهر ائمه بقیع توسط عمال وهابیت) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید عباس موسوی مطلق سخنرانی کرد و کربلایی محمد حسین پویانفر به مداحی پرداخت.

نکاتی از سخنان حجت السلام موسوی مطلق را بخوانید؛

_ در روایتی آمده است که وجود مقدس صدیقه کبری فاطمه زهرا علاوه بر باغ فدک بوستانی داشتند به نام بوستان الاوالی که در لسان ائمه معصومین به این بوستان ذوالفقار حضرت صدیقه کبری مشهور بوده است. علت این است که وجود این بوستان تمام ادله غصب باغ فدک را نقص می کند.

_ لذا امیرالمؤمنین در زمان خانه نشینی باغ های زیادی را آباد کردند و چاه های زیادی را حفر کردند و همه را وقف می کردند. وقتی حضرت از چاه بیرون می آمدند هنوز عرقشان خشک نشده بودند آن را وقف می کردند. ولی این باغ را آباد نکردند.

_ امروز عامل اختلاف شیعه و سنی سلفی ها می باشند. یکی از ادله اثبات تشیع این است که تا به امروز دیده نشده که یک نفر عالم شیعی سنی شده باشد. اما بسیاری از سنی ها شیعه شده اند. امروز که سیبل ناصری ها و دشمن های اهل بیت همان سلفی ها می باشند. داد قرآن قرآن آنها گوش فلک را کر کرده است. آنها می گویند فقط کتاب خدا برای ما کافی است در صورتی که در قرآن آمده است که اطاعت از قرآن همراه با اطاعت از رسول و اولی الامر می باشد. اولی امر طبق روایتی از پیامبر اهل بیت پیامبر می باشند.

_ امروز سلفی ها به قبور ائمه حمله می کنند، حملات انتحاری انجام می دهند، توسل را شرک می دانند. این ها هیچ کدام مشروعیت قرآنی ندارد. مرجع بررسی اختلافات قرآن و رسول است. قرآن کتاب شریف است و رسول کسی است که از روی هوا و هوس حرف نمی زند. میزان در وهله اول قرآن است و بسیاری از احادیث را دشمنان جعل کردند.

_ بوستان الاوالی ذوالفقار حضرت زهرا و اهل بیت این ذوالفقار را به دست گرفتند و روشنگری کردند تا توانستند باغ فدک را پس بگیرند. حضرت علی و امام حسن این بوستان را آباد نکردند . امام حسین این قدر زیبا این بوستان را آباد کردند. کار سیدالشهدا آباد کردن خرابی های عالم است.

_ سیدالشهدا هفته ای دو روز از نماز صبح تا نماز مغرب در این باغ می نشستند و با مردم ملاقات می کردند. پیامبر می فرمودند که به کسی که عزیز بوده و محترم بوده و زمین خورده رحم کنید.

_ امام حسین فرمودند سخاوتمند کسی است که اگر گدا به درخانه اش آمد چنان به او بدهد که دیگر محتاج نباشد. اهل بیت این گونه بوده اند. امام حسن فرمودند هر وقت دیدید که آبرویتان به خطر افتاد به درخانه هیچ کس نروید و به درخانه ما بیایید.

 

                                                                                                     


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین