عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
در واقع این مؤسسات با فریب دادن جوانانی که به دنبال دریافت مدرک هستند، در چهار ماه اندیشه های انحرافی خود را به آنان می خورانند و سپس مدرکی معادل کارشناسی ارشد به آنها می دهند.
عقیق: اخبار رسیده از کشور تونس حاکی از آن است که پیروان فرقه انحرافی وهابیت سیستم آموزشی جدیدی طراحی کرده اند که بر اساس آن، افراد می توانند تنها با مطالعه و تحصیل اندیشه ها و افکار وهابیت، در عرض چهار ماه مدرک کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) دریافت کنند.
 
گفتنی است این سیستم آموزشی توسط مؤسسات و سازمان های غیر دولتی وابسته به سلفی های تونس ایجاد شده است. هدف از این کار، تشویق جوانان تونسی به روی آوردن به اندیشه انحرافی وهابیت است. در واقع این مؤسسات با فریب دادن جوانانی که به دنبال دریافت مدرک هستند، در چهار ماه اندیشه های انحرافی خود را به آنان می خورانند و سپس مدرکی معادل کارشناسی ارشد به آنها می دهند.
 
قابل ذکر است، همه این مؤسسات وابسته به گروه های سلفی، بر اساس اصول و دروس خود را بر اساس فقه حنبلی به دانش آموزان و دانشجویان می آموزند. پایه تدریس آنان هم کتب "محمد بن عبدالوهاب" بنیانگذار مکتب انحرافی وهابیت است. البته آنان از کتب شیوخ دیگر وهابیت مانند "العثمین"، "بن باز" و غیره نیز در تدریس خود استفاده می کنند.

منبع: شیعه آنلاین

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین