عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
اخیرا در برخی از نقاط کشور،گروه های وهابی و سلفی نمایندگان و مبلغانی را در هیئت ها و محافل عمومی با هدف اشاعه فرهنگ شیعه کشی و شیعه ستیزی می فرستند.
عقیق: همزمان با ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان اخیرا در برخی از نقاط کشور، گروه های وهابی و سلفی نمایندگان و مبلغانی را در هیئت ها و محافل عمومی با هدف اشاعه فرهنگ شیعه کشی و شیعه ستیزی می فرستند.

این افراد با دادن پول، توزیع کتب و نشریات و سی دی های مختلف و همچنین ایجاد شبهات در اصول عقاید شیعه سعی در از بین بردن اسلام حقیقی و مذهب شیعه و در عین حال گسترش فرهنگ وهابیت و جذب افراد به این فرقه ضاله دارند.

البته با توجه به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در هیات مذهبی کشور تا کنون این افراد نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وهابیت افکار و عقاید انحرافی ابن تیمیه (احمد بن عبد الحلیم) است که توسط محمد بن عبد الوهاب نجدی در قرن دوازدهم هجری به عنوان یک مذهب و فرقه در برابر مسلمانان مطرح گردید و حکومتی را با پشتوانه سیاست و قدرت نظامی محمد بن سعود (جد آل سعود) در عربستان به وجود آورد.

وهابیون به جنگ با دیگر فرقه‌ها و مذاهب اسلامی معتقد هستند و مدعی اند باید به آیین وهابیت در آیند، یا جزیه دهند، از این رو همیشه مسلمانان دیگر را به کفر متهم نموده، اموال و نوامیس بقیه را حلال می دانند. آنان می گویند که هر کس مرتکب گناه کبیره شود، کافر است.

منبع:دانا
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
0
رفقا مراقب باشید
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین