عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۱۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
حزب‌الله لبنان:
حزب‌الله لبنان، امروز شنبه طی بیانیه‌ای، رسماً شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل این جنبش را تأیید کرد.

عقیق: به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«پس کسانی در راه خدا بجنگند که زندگی دنیا را به آخرت مبادله کنند و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته شود یا پیروز شود، پاداش بزرگی به او خواهیم داد.»

راست گفت خداوند بلند مرتبه و بزرگ

 

جناب سید حسن نصرالله، سید مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن در جوار پروردگار و رضای او حرکت کرده و به قافله جاویدان شهدا در مسیر الهی ایمان و در خط پیامبران و ائمه شهدا ملحق شد.

جناب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به صف شهدای بزرگ و جاویدانی چیوست که مدت سی سال آنها را از پیروزی به پیروزی رهبری کرد. ایشان جانشین سید شهداء مقاومت در سال ۱۹۹۲، آزادی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ و پیروزی الهی در سال ۲۰۰۶ و دیگر نبردهای شرافت و ایثار شد و نبرد یاری و ملت فلسطین و غزه و ملت مظلوم فلسطین را رهبری کرد. این مصیب وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای دام ظله، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین امت مقاوم و ملت صبور و مبارز لبنان، امت اسلامی و مستضعفان دنیا و خانواده شریف و صبور ایشان تسلیت عرض می نماییم. به جناب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله رضوان الله علیه، نائل شدن به بالاترین درجه الهی یعنی مدال امام حسین (ع) و بالاترین مراتب ایمان و اعتقاد خالصانه و شهادت در راه قدس و فلسطین را تبریک می گوییم. همچنین به رفقای شهیدش که به کاروان پاک و مقدس بر اثر حمله ناجوانمردانه به ضاحیه بیروت پیوستند، تبریک و تسلیت می گوییم.

رهبری حزب الله با بالاترین، مقدس ترین و گرانقدرترین شهید در سفری آکنده از جانفشانی و شهدا عهد می بندد که به جهاد خود در مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و استوار و شریف آن ادامه دهد. ای رزمندگان و مجاهدان شری، و قهرمانان مقاومت اسلامی پیروز و ظفرمند، شما امانت شهید عزیز هستید و شما برادران او هستید که سپر تسخیر ناپذیر او و تاج دلاوری و جانفشانی بودید رهبرما جناب سید حسن همچنان با اندیشه و روح و خط و رویکرد مقدس خود در میان ماست و شما بر سر عهد وفاداری و پایبندی به مقاومت و جانفشانی تا پیروزی هستید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین