عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۱۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
حاج حسین سازور مداح اهل بیت (ع) در یادداشتی که در اختیار عقیق قرار داده، نکاتی به مسعود پزشکیان رییس جمهور اسلام ایران متذکر شده است.

عقیق: حاج حسین سازور مداح اهل بیت (ع) در یادداشتی که در اختیار عقیق قرار داده، نکاتی به مسعود پزشکیان رییس جمهور اسلام ایران متذکر شده است.

متن این یادداشت بدین شرح است:

بسم الله العزیز الحکیم

آقای رئیس جمهور در سازمان ملل در قامت یک انسان صلح جو و نصیحت گر ظاهر شدند و زبان به نصیحت ظالمان خونریز جهان پرداخته‌اند.

جناب رئیس جمهور! اگر خواب هستید لطفاً با حوادث امروز جهان و منطقه بیدار شوید و اگر بحمدالله بیدارید، شما را بخدا به بیداریتان عمق ببخشید و با نگاه نافذ به جهان و منطقه بنگرید.

شما در سازمان مللی صحبت از صلح و دوستی می فرمایید که نزدیک یک سال است هیچ کاری از دستش برای توقف جنایات بی شرمانه رژیم صهیونیستی برنیامده.

مگر نمی دانید سازمان ملل و سازمان های تابعه آن، مثل شورای امنیت، شورای حقوق بشر، شورای حمایت از کودکان، یونسکو و ... تماماً در انحصار آمریکاست و این سازمان یک دلخوش کنک برای کشور های دیگر است؟!

ساده لوح و ساده اندیش کسانی که دل به این سازمان آمریکایی بسته اند.

مگر نمی دانید که ظالم جز زبان قدرت و زور نمی فهمد؟مگر نمی دانید دموکراسی، جامعه مدنی، گفتگوی تمدن‌ها، حقوق بشر و ده ها عنوان دهان پر کن، ابزاری در دست آمریکا و غربی هاست که با این ابزار بر گرده دنیا سوار شوند و خود جنایتکارشان هیچ تعهدی نسبت به این ابزارها ندارند؟!

کدام آرمان انقلاب، کدام یک از موضع گیری های امام و مقام معظم رهبری، کدام خون دل خوردن ها و تلاش های مجاهدانه شهدا و دانشمندان شهید ما و کدام یک از ملت انقلابی و کفر ستیز ایران اسلامی به شما اجازه می دهد که اعلام بفرمائید، ما سلاحمان را کنار می گذاریم؟!!

تجربه، عقل و نگاه نافذ به دنیای امروز، حکم می کند که اگر بر فرض محال ظالمین عالم (آمریکا، رژیم صهیونیستی، غربی ها و ... ) سلاح خود را به ظاهر زمین بگذارند، ما نباید گول و فریب بخوریم و در دام آن ها بیفتیم. اگر تلاش های مجاهدانه دانشمندان عزیز و شهدای عزیز ما در حوزه مسائل دفاعی و بازدارندگی نبود، و اگر این قدرت برای جمهوری اسلامی بدست نمی آمد، امروز قطعاً شما در سازمان ملل نبودید!! و بایستی در ایرانی به سر می بردید که زیر چکمه ظالمان خرد شده بود.

توجه شمارا به بیان گهربار امام مبارز و همیشه بیدار جلب می کنم که فرمود: "هر پرچم از دست سرداری به زمین بیفتد، سردار دیگری آن را برداشته و به میدان می آید."

امروز میدان، در همه ابعادش، میدان قدرت و بازدارندگی است. به قول مردان و اهالی کشتی، اگر کنده حریف را نکشی، حریف کنده شمارا می کشد. به سازمانی سفر کرده اید که آمریکا آن را ملک مطلق خود می داند و هنر آن است که در خانه حریف، کنده او را بکشید و با قدرت زمینش بزنید.

رژیم صهیونیستی که روزی بر ارتش چند کشور اسلامی پیروز شده بود، امروز در برابر قدرت ایمان و از خود گذشتگی حزب الله و محور مقاومت، این دست پروردگان مکتب امام و رهبر مقتدر، به چه کنم چه کنم گرفتار شده و این جنایت های بی سابقه و بی شرمانه او از سر استیصال و درماندگی است.

امروز غزه مظلوم و تنها و جنوب لبنان، تابلوی جنایات و وحشی گری های آمریکا، غرب و سگ دست آموز آن ها، باند صهیونیست هاست.

خاک بر سر حکام بی غیرت و بزدل کشورهای اسلامی (منهای تعداد بسیار محدود آن ها) کنند که سلاح خود را کنار گذاشته و به امید اینکه آمریکا و صهیونیست ها برای آنها صلح به ارمغان آورند، منفور ملت های مسلمان شده اند و ذلت و بردگی حکومت های خود را به نمایش گذارده اند.

آقای رئیس جمهور، شما در ابتدای راه پر مسئولیت  و خطیر ریاست جمهوری کشور مقتدر و بزرگ ایران هستید. گول سیاست بازان و لیبرال های خود فروخته که آمریکا و غرب را کعبه آمال خود می دانند، مخورید. آن ها مار های خوش خط و خالی هستند که برای خوش آمدن جبهه ی کفر تن به هر ذلتی می دهند. آن ها برای رسیدن به مطامع خود، از همه عزت ها و عظمت ها و از همه اشخاص حتی جنابعالی هم عبور می کنند تا موجب خوش خدمتی برای دشمنان این ملت انقلابی گردند.

دلسوزانه عرض می کنم، شما فرزند آذربایجانی هستید که مردان شجاع و با غیرتش در میادین دفاع مقدس و دفاع از حرم دلیرانه با دشمن جنگیده اند و در تبعیت از امام خود و رهبر خویش، با خون مطهرشان نوشتند که ما تا آخر با ظالم و اهل ظلم که نمود عینی آن آمریکا و باند صهیونیست می باشد، می جنگیم. صدای مردم ایران، صدای اقتدار، صدای قدرت و صدای مبارزه با ظلم و صدای دفاع از مظلوم است.

مقتدر و پیروز باشید.

یاعلی

موج الحسین (ع) – عبدالحسین سازور

سوم مهرماه ۱۴۰۳


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین