عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۱۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
آیت‌الله مدرسی:
آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی با صدور پیامی ضمن محکوم نمودن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان از مسلمانان سراسر جهان خواست که با هر وسیله‌ای و از هر کجای جهان به یاری مردم لبنان بشتابند.

عقیق: آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی، از مراجع معظم تقلید شیعیان عراق و صاحب تفسیر من هدی القرآن در پیامی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد و از عموم مسلمانان جهان خواست از هر طریقی چه رسانه‌ای، اقتصادی و هر وسیله دیگری به یاری مردم لبنان بشتابند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من از تمامی مؤمنان در هر کجا که هستند می‌خواهم به هر وسیله ممکن به یاری برادران خود در لبنان بشتابند، چه از نظر رسانه‌ای، اقتصادی و یا هر وسیله دیگری.

دشمنان نمی‌توانند سنت خداوند را تغییر دهند، زیرا خداوند وعده داده و وعده او صادق و قول او حق است و فرموده است: «وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ؛ قطعاً خدا به کسی که [دین‌] او را یاری می‌کند، یاری می‌دهد، چرا که خدا سخت نیرومند شکست‌ناپذیر است.»

و همچنین خداوند فرموده است: «وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ * بِنَصْرِ اللَّهِ یَنْصُرُ مَنْ یَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِیزُ الرَّحِیمُ * وَعْدَ اللَّهِ لَا یُخْلِفُ اللَّهُ وَعْدَهُ وَلَٰکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ؛ و در آن روز است که مؤمنان از یاری خدا شاد می‌گردند. هر که را بخواهد یاری می‌کند، و اوست شکست‌ناپذیر مهربان. وعده خداست. خدا وعده‌اش را خلاف نمی‌کند، ولی بیشتر مردم نمی‌دانند».

کسانی که از صهیونیست‌های بزدل و آواره که به نمایندگی از استکبار جهانی با جهان اسلام می‌جنگند، حمایت می‌کنند، بدانند که این‌ها به اذن خداوند نابود خواهند شد و ملت‌های مؤمن به ویژه در مصر، پاکستان، ترکیه، ایران، یمن، عراق و سایر کشورهای اسلامی اجازه نخواهند داد صهیونیست‌ها توطئه‌های خود را علیه کشورهای مسلمان اجرا کنند. والله المستعان.

کربلاء المقدسة

۲۰/ربیع الاول/۱۴۴۶ ه

مصادف با ۲۰۲۴/۹/۲۴ م


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین