عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵
حاج میثم مطیعی در هیئت آیین حسینی مطرح کرد:
حاج میثم مطیعی در مراسم سوم شهادت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و یاران همراه در هیأت آیین حسینی از حواشی شعر صف اول در عید فطر ۱۳۹۶ و واکنش شهید رئیسی گفت.

عقیق: حاج میثم مطیعی مداح سرشناس کشورمان در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در هیأت آئین حسینی، برای اولین‌بار در یک جلسه عمومی درباره حواشی شعر «ای نشسته صف اول» در نماز عید فطر واکنش نشان داد و از برخورد شهید رئیسی با خود گفت.

مطیعی در این مراسم گفت: در سال ۱۳۹۶ که این شعر صف اول را خواندم، با اینکه مقصودم یک شخص خاص نبود و همه مسوولین مدنظر بودند، بعد از نماز همه مسوولان چپ و راست با من برخورد کردند.

این مداح اهل بیت گفت: اولین نفر که درباره این شعر به من روحیه داد، سید ابراهیم رئیسی بود که در آستان قدس رضوی من را دید و گفت شعر بسیار خوبی بود.

وی گفت: سال ۱۴۰۰ که رئیس جمهور شد، من در ۲۲ بهمن شعرخوانی کردم. ۲۲ بهمن آن سال جمعه بود و بعد از میدان آزادی برای نماز رفتم و قبل از خطبه او دوباره شعرم را خواندم. در آن شعر طبق عهدم با خدا که صدای مردم باشم، مطالبات و انتقاداتی از دولت و صنعت خودرو مطرح کردم اما رفتار این سید هیچ تغییری نکرد.

پرینت شعر را هم به او دادم و روی آن نوشته بودم که این شعر از باب النصیحه لائمه المسلمین است.

مطیعی تصریح کرد: در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همین چندماه پیش هم شعرخوانی کردم که انتقادات بیشتری داشت‌. بعد از شعر بلافاصله او را دیدم بازهم رفتارش تغییری نکرد.

فیلم کامل این اظهارات را ببینید:

تعداد بازدید : 113

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین