عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۲
پدر «دختر کاپشن صورتی»:
پدر ریحانه سلطانی‌نژاد، شهید یک سال و نیمه حادثه تروریستی کرمان از حملات شب گذشته سپاه به مقر موساد و داعش ابراز خوشحالی و تشکر کرد و گفت: «ما تا نابودی اسرائیل پای کار هستیم.»

عقیق: پیمان سلطانی‌نژاد پدر دختر کاپشن صورتی درباره حملات شب گذشته سپاه به مقر موساد و داعش گفت: «دشمن باید بداند این تازه اول کار است و انتقام سخت تا نابودی کامل اسرائیل و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت. ما تا نابودی اسرائیل پای کار هستیم.»

چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه، صدها نفر، در مسیر گلزار شهدای کرمان و مزار سردار قاسم سلیمانی بودند که انفجاری تروریستی در این مسیر رخ داد و تعدادی از آن‌ها مجروح شده و تعدادی هم به شهادت رسیدند. شب گذشته تعدادی از تروریست‌های موساد و داعش در اربیل و ادلب واقع در عراق و سوریه توسط موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران منهدم شدند. سپاه اعلام کرده عناصر مرتبط با عملیات تروریستی اخیر کرمان در این عملیات به هلاکت رسیدند. 


شهید ریحانه سلطانی‌نژاد

سلطانی‌نژاد که در حادثه تروریستی کرمان، همسر، ۲ فرزند و ۵ عضو دیگر خانواده خود را از دست داده، در این باره به خبرنگار فارس گفت: «امروز که اخبار را دیدم خیلی خوشحال شدم. این کار قوت قلبی برای ما خانواده‌های داغدار استان کرمان بود. من از عزیزان سپاه پاسداران نهایت تشکر را دارم که این کار را انجام دادند و دستشان را می‌بوسم.» 

او با اشاره به سخن مقام معظم رهبری ادامه داد: «همان طور که رهبری فرمودند، اسرائیل ۲۰ سال آینده را نخواهد دید. دوران بزن دررو تمام شده است. اگر کوچک‌ترین حرکتی کنند، جوابش را می‌گیرند. این غده سرطانی باید از روی زمین برداشته شود.»

سلطانی‌نژاد در ادامه با اشاره به وقایع این روزهای غزه گفت: «بچه‌های فلسطین که در غزه کشته می‌شوند، بچه‌هایی مثل ریحانه من هستند؛ آن‌ها نه کاری به سیاست دارند و نه چیزی از آن می‌دانند. اما اسرائیل زورش فقط در همین حد است.»


مزار شهید ریحانه سلطانی‌نژاد

پدر دختر گوشواره قلبی، اسرائیل را رژیمی کودک‌کش دانست و بیان کرد: «آن‌ها توان بیش‌تری ندارند و نمی‌توانند با مردان نظامی جنگ موشکی یا تن به تن انجام دهند؛ پس به ترور یا عملیات‌های انتحاری بسنده می‌کنند.» 

این مرد که کم‌تر از ۲ هفته پیش، داغ ۸ عضو خانواده خود را دیده و گاهی بغض به او اجازه ادامه صحبت نمی‌دهد، تأکید کرد: «ما تا نابودی اسرائیل پای کار هستیم.»

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین