عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
تصاویر|
خادمان مسجد مقدس جمکران ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم یالثارات‌الحسین(ع) بر فراز مسجد گلزار شهدای کرمان با خانواده ریحانه سلطانی‌نژاد، دختری با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی دیدار کردند.

عقیق: در پی انفجار تروریستی در مسیر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت و جراحت جمعی از مردم کشورمان در این حادثه، خادمین مسجد مقدس جمکران در منزل خانواده شهیدان سلطانی‌نژاد که ۸ شهید داشتند، حضور یافتند و بعد از مدیحه‌سرایی، متبرکات و هدایای مسجد را به این خانواده اهدا کردند.

همچنین سفیران مهدوی آستان مسجد مقدس جمکران با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان با مجروحان حادثه تروریستی ملاقات کردند.


حضور خادمان مسجد جمکران در منزل خانواده‌ شهیدان سلطانی‌نژاد

حضور در گلزار شهدای کرمان و غبارروبی، عطر افشانی مزار مطهر حاج قاسم و مزار شهدای حادثه تروریستی چند روز اخیر از دیگر برنامه‌های سفیران مهدوی بود.

همچنین در پاسخ به جنایت تروریست‌ها و با هدف انتقام خون بی‌گناهان، پرچم سرخ یالثارات الحسین(ع) آستان مسجد مقدس جمکران بر فراز مهدیه حضرت صاحب الزمان (عج) گلزار شهدای کرمان به اهتزاز درآمد.


اهتزاز پرچم یالثارات‌الحسین(ع) بر فراز مسجد گلزار شهدای کرمان

همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، خانواده‌ شهید ریحانه سلطانی‌نژاد در مسیر گلزار شهدای کرمان موکب برپا کرده بودند تا از زائران مزار شهید سلیمانی پذیرایی کنند، اما ۱۳ دی ماه بر اثر انفجار تروریستی به شهادت رسیدند. در بین این شهدای سلطانی‌نژاد شهیده ۲ ساله «ریحانه سلطانی‌نژاد» که با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی شناسایی شده بود، دل آحاد مردم کشورمان را به درد آورد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین