عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد.

عقیق: در پی انجام جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی، چه‌گوارا و ماندلا نامه‌ای با امضاء «مکتب حاج قاسم» نوشت و آن‌ها را به حمایت از مردم فلسطین دعوت کرد. سلیمانی در این نامه که به ۳ زبان فارسی، عربی و انگلیسی نوشته شده، از آلیدا گوارا، توشار گاندی و زوولیولیله مندلا ماندلا خواسته است تا مانند پدرانشان راه آزادی‌خواهی را ادامه داده و فریاد ستم‌دیدگان فلسطین باشند.

در متن این نامه آمده: 

«سرکار خانم آلیدا گوارا،

جناب آقای توشار گاندی،

و جناب آقای زوولیولیله مندلا ماندلا؛

با سلام و احترام

چنانچه می‌دانیم در روزهای اخیر، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، جهانیان را متأثر کرده است. در تاریخ بشر این حجم از ظلم، نمونه‌ای نداشته است؛ بمباران کلیسا، بیمارستان، مدرسه، پارک و کشتن کودکان، نوجوانان و زنان بی‌گناه در سرزمین مادری‌شان فقط نمونه‌ای از جنایات این رژیم است.

برادران و خواهر گرامی؛

هرکدام از پدران ما در قرن اخیر علیه نوعی از ظلم و بی‌عدالتی مبارزه کردند. آن‌ها کوشیدند انسان‌های مظلوم و بی‌پناه را از شر استعمار، استثمار، استبداد و تبعیض‌نژادی نجات دهند و آزادی، عدالت، صلح و استقلال را برای آنان به ارمغان آورند.

حال اگر نیک بنگریم، امروز همه این خباثت‌ها، یکجا در رژیم صهیونیستی جمع شده و فاجعه بزرگی علیه مردم فلسطین در حال وقوع است.

ایمان دارم اگر حیات مادی پدران مبارز ما در این جهان پرآشوب ادامه داشت، همگی این قهرمانان، در صفی واحد علیه این رژیم ضدبشری و جنایتکار به‌ پا می‌خواستند و مردم جهان و وجدان‌های آزاده را به مبارزه فرا می‌خواندند.

حال که بشریت از وجود پرصلابت این قهرمانان محروم مانده، وظیفه ماست که قدم در راه آرمان و هدف آنان گذاریم و به هر طریق ممکن روح مبارزه و مقاومت را در سراسر جهان زنده نگه داریم و صدای فریاد مظلومان و کودکان فلسطین باشیم.»

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین