عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
...در نیمه راه بودیم که به حریم هوایی عربستان سعودی رسیدیم و خلبان اعلام کرد که تا دقایقی دیگر از آسمان شهر مدینه عبور خواهیم کرد و حرم پیامبر (ص) در سمت راست هواپیما قرار می‌گیرد.

عقیق: محمد نسیمی عکاس و خبرنگار که با هیئت دولت به سفر آفریقا رفته بود با ارسال ویدئوی زیر برای عقیق نوشت:

تعداد بازدید : 63

بامداد چهارشنبه ۲۱ تیر ماه حوالی ساعت یک روی باند فرودگاه قرار گرفتیم و پروازی مهم به سوی آفریقا تیکاف کرد و تیم همراه رئیس جمهور تهران را به مقصد نایروبی پایتخت کشور کنیا ترک کرد،‌ سفری که ۶ ساعت روی آسمان بودیم تا به مقصد اولین کشور آفریقایی برسیم.

اتفاقات جالب در این سفر از همان هواپیما شروع شد،‌ در نیمه راه بودیم که به حریم هوایی عربستان سعودی رسیدیم و خلبان اعلام کرد که تا دقایقی دیگر از آسمان شهر مدینه عبور خواهیم کرد و حرم پیامبر (ص) در سمت راست هواپیما قرار می‌گیرد. این خبر فضای داخلی را به شدت معنوی کرد و همه تیم به سمت راست هواپیما آمدند تا حرم مطهر پیامبر اسلام را از آسمان رویت کنند.

این اتفاق یک حال معنوی بسیار خوبی در مسافران هواپیما ایجاد کرد و در روی مانیتور هواپیما هم مشاهده کردیم که در حال عبور از مدینه النبی هستیم به ویژه اینکه می‌دانستیم همه حاجیان در حال خروج از مکه هستند و موعد حج به پایان رسیده و این زیارت مسجدالنبی از آسمان بسیار گوارا بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین