عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
رئیس جمهور در جمع مردم رفسنجان:
رئیس جمهور در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان تصریح کرد: توهین به قرآن، توهین به بشریت و ارزشهای الهی است و جامعه اسلامی از آن نخواهد گذشت.

عقیق: حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، ظهر دیروز در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان با اشاره به اهانت به قرآن کریم در سوئد، گفت: تمام پیروان ادیان الهی و آسمانی نسبت به توهین به قرآن آزرده خاطر شدند و این توهین به بشریت و ارزش‌های اسلامی است و جامعه اسلامی از آن نخواهد گذشت مسلمانان در همه نقاط عالم بیزاری خودشان را از این اقدام موهن اعلام کردند.

رئیس جمهور ادامه داد: کسانی که مدافع آزادی بیان و عقیده هستند چگونه مقدسات مسلمانان را مورد اهانت قرار می دهند؛ این برای جوانان ما مهم است که بدانند آنها با آزادی مخالف هستند و فقط تابلوی آزادی را بالا برده‌اند.

وی افزود: دشمن به دنبال تضعیف ایمان و امید در مردم است و وظیفه همه است که برای این کار برنامه‌ریزی کنند و در این زمینه شهید سلیمانی الگوی خوبی است

رئیسی در ادامه افزود: طرح‌هایی که امروز بازدید شد حیاتی و مورد نیاز مردم استان کرمان است؛ ما با تنش‌های آبی در گوشه گوشه کشور روبرو هستیم و از اول دولت برای این کار برنامه‌ریزی کردیم و تا دو سال آینده مشکلات کم آبی در کشور رفع خواهد شد

رئیس جمهور ادامه داد: کار انتقال آب به کرمان و رفسنجان ۵۰ درصد پیشرفت دارد و به سرعت پیگیری می‌شود و ۱۶ کیلومتر باقیمانده تا سه ماه آینده تکمیل می شود.

وی اظهار کرد: وضعیت کشاورزی منطقه بخصوص پسته و همچنین کمبود برق از دیگر دغدغه‌های مردم است که وزیر نیرو برای آن برنامه‌ریزی خواهد کرد.

رئیس جمهور در مورد هویت فرهنگی رفسنجان نیز گفت: باید هویت انقلابی و مذهبی این شهر حفظ شود و غفلت نباید کرد، چرا که این مسئله جوانان را از تهاجم فرهنگی مصون نگه می‌دارد


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین