عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۷۲۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی برگزار شد و در نهایت ۱۵ نوگل حسینی و زینبی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

عقیق: مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد. این جشنواره در ۳ مرحله برنامه‌ریزی شده بود. در مرحله استانی هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند و آثار خود در قالب شعرخوانی، روضه‌خوانی و نوحه‌خوانی را به دبیرخانه ارسال کردند که مورد بررسی قرار گرفت.

از میان آثار بررسی شده در مرحله استانی، ۱۸۰ اثر به مرحله کشوری رسید که داوران در این مرحله آثار ارسالی را بررسی کردند و در نهایت ۴۴ نفر به مرحله داوری نهایی راه یافتند.

بخش نوگلان حسینی در ۴ رده سنی ۹ تا ۱۱ سال، ۱۲ تا ۱۳ سال، ۱۴ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۹ سال در رشته‌های روضه‌خوانی و نوحه‌خوانی برگزار شد و سعید نسیمی، علی‌اکبر حائری و سجاد محمدی به عنوان داور در مرحله نهایی، اجراها را داوری و ارزیابی کردند.

در بخش نوگلان زینبی هم دختران در رشته دکلمه‌خوانی اجرای برنامه کردند که توسط داوران ارزیابی شد.

در پایان این مراسم ۱۵ نوگل حسینی و زینبی مورد تجلیل قرار گرفتند که اسامی آنها به شرح زیر است:

بخش نوگلان حسینی

۹ تا ۱۱ سال

عبدالرضا بدیعیان
محمود ساداتیان
محمدمهدی شیخ‌جعفری

۱۲ تا ۱۳ سال

محسن تیموری
علی زارع زردینی
امیرعلی خمسه

۱۴ تا ۱۵ سال

مهدی چراغی
امیرمحمد ابراهیمی
محمدرضا رستمیان

 ۱۶ تا ۱۹ سال

امیرحسین باقری
محمد جواد نجاتی
محمدمهدی ابراهیمی‌نژاد

بخش خواهران

الهه بخشی
فاطمه نرگس حسین زاده
طهورا سادات کریمی
محیا السادات احمدی

در این مراسم باحضور مصطفی خورسندی رئیس جدید سازمان بسیج مداحان و یوسف ارجونی رئیس سابق بسیج نداحان، سعید داوران رئیس هیأت داوران جشنواره و محمود تاری از پیشکسوتان مداحی هدایای نفرات برگزیده تقدیر شد.

سعید نسیمی رئیس‌هیأت داوران این جشنواره در این مراسم اظهارداشت: قضاوت امری حساس و دشوار است و در این دوره بسیار رقابت‌ها نزدیک بود، به گونه‌ای که اختلاف دو نفر از برگزیدگان ما ۲۵ صدم نمره بود.

وی افزود: هرکس شیعه امیرالمؤمنین باشد برنده است و این داوری و مسابقات بهانه است. اجراهای دیروز و امروز واقعا درخشان و نزدیک بهم بود. اگر کسی جزو نفرات برتر نبود دلسرد نشود و مسیر را ادامه دهد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین