عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی:
حجت الاسلام حامد تقدیری با بیان اینکه مهرواره هوا نو هیئت‌ها را در مسیر انقلاب اسلامی نگه می‌دارد گفت: گام دوم انقلاب با نوجوانان حاضر در هیأت‌ها و مساجد محقق می‌شود.

عقیق: حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی و داور رشته هیأت و نوجوان بخش نهاد هیئت مهرواره هوای نو در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه دومین مهرواره هوای نو با شعار «در هوای نو هیأت، نفسی تازه کنیم» برگزار می‌شود که در بخش نهاد هیأت دارای ۳ محور اصلی با ۷ رشته، محور ویژه با ۳ رشته و محور جنبی با ٢ رشته است، گفت: محور اصلی شامل رشته‌های «هیأت و خانواده»، «هیأت و نوجوان»، «هیأت و امداد اجتماعی»، «هیأت و اقتصاد»، «هیأت و هنر و رسانه»، «هیأت و شهدا» و «هیأت و شادی» است که نسبت هیأت با این موضوعات را ارزیابی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۷۰۰ اثر از نوجوانان و فعالیت‌های آنان به این مهرواره ارسال شده است، گفت: فعال‌ترین، شلوغ‌ترین و پرکارترین مجموعه، هیأت نوجوان است. این نشان می‌دهد که نوجوانان می‌خواهند گام دوم انقلاب اسلامی را که متعلق به آنان است، تحقق ببخشند.

تقدیری تصریح کرد: در رشته هیأت و نوجوان، موضوعاتی مانند توجه به مخاطب نورس و گروه سنی نوجوان و برنامه‌ریزی راهبردی و اساسی برای این قشر مدنظر است. هیأت‌هایی که در این عرصه‌ها فعالیت دارند باید آثار و اقدامات خود را به دبیرخانه مهرواره ارسال کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی حضور پر رنگ هیأت‌ها را در عرصه کار نوجوانان مهم دانست و افزود: از هیأت‌ها و مساجد، انقلاب اسلامی شکل گرفت و رشد پیدا کرد، ان‌شاءالله گام دوم با هیأت‌ها، مساجد و نوجوانانی که در آن جا فعالیت می‌کنند، درخت پر برکت انقلاب اسلامی نمو پیدا می‌کند.

وی درباره روند هیأت‌ها در مهرواره هوای نو گفت: هیأت‌ها تاکنون ورود خوبی در زمینه ثبت‌نام در مهرواره هوای نو داشتند و داوران نیز از آنان میزبانی می‌کنند. نحوه ارزیابی، به شکل داوری انتخاب‌ها نیست بلکه همانند یک خانواده رشد و تعالی‌دهنده است. داوران فعالیت‌ها را حمایت می‌کنند و برای رشد و گسترش آنان مشورت می‌دهند.

تقدیری تصریح کرد: هیأت‌ها نیاز دارند رشد خود را ببینند و فکر خود را هدایت کنند، همچنین مسیر حرکت اجرایی و فعالیتی که انجام می‌دهند را نظاره‌گر باشند.

داور رشته هیأت و نوجوان بخش نهاد هیأت مهرواره هوای نو در پایان گفت: هوای نو تلاش می‌کند، هیأت‌ها را در مسیر انقلاب اسلامی نگه دارد. مسیر رشد و تعالی را به آنان نشان دهد تا ببینند چقدر می‌توانند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران مؤثر باشند.

هیأت‌های علاقه‌مند برای ثبت‌نام و شرکت در مهرواره هوای نو رویداد انتخاب برگزیدگان سال هیأت تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت havayenoo.ir ثبت‌نام کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین