عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از چند اثر علمی و پیام‌رسان عرفه رونمایی شد.

عقیق: در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که با حضور حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب، سرپرست حجاج ایرانی برگزار شد، از چند اثر علمی و پیام رسان عرفه تولید معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری رونمایی شد.

در این نشست از کتاب‌های سفر به شام با هدف معرفی اماکن زیارتی در شام و با قرآن در عتبات عالیات که دربرگیرنده نگاه قرآنی به زیارت در سفر به عتبات عالیات است، رونمایی و این آثار راهی بازار نشر شد.

حجت‌الاسلام سید حسین رکن‌الدینی، معاون فرهنگی بعثه در مراسم رونمایی از این آثار اظهار داشت: دو کتاب مذکور محتوایی و با هدف استفاده زائران اعتاب مقدسه تهیه و تدوین شده و پیام‌رسان عرفه نیز ویژه استفاده خادمان فرهنگی و نیروهای ستادی بعثه و سازمان حج و زیارت آماده شده است.

این نرم افزار در بستر اندروید امکان گفت‌وگوی متنی، مکالمه صوتی و تصویری، گفت‌وگوی مخفی، اشتراک‌گذاری فایل، ارسال ویدئو، صوت و عکس و ضبط صدا و تصویر را برای کاربران فراهم می‌آورد و ظرفیت ایجاد کانال و گروه و ارسال موقعیت جغرافیایی هم دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین