عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:
حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به حضور روحانیون جهادی در مناطق زلزله‌زده خوی گفت: عملیات اعزام طلاب و مبلغان جهادی از ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه آغاز شد.

عقیق: حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگویی با اشاره به حضور روحانیون جهادی در مناطق زلزله‌زده خوی گفت: عملیات اعزام طلاب و مبلغان جهادی از ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه آغاز شد و گروه‌های مردمی از همان ساعات اولیه با حضور در جمع سانحه‌دیدگان تلاش برای رفع مشکلات زلزله زدگان را آغاز کردند و در کنار آن نیز کار جمع آوری کمک‌های مردمی به خصوص لوازم و اقلام گرمایشی در حال انجام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حریزاوی ادامه داد: عملیات میدانی روحانیون جوان و مبلغان جهادی با حضور مدیران تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی از همان ساعات اولیه بعد از زلزله آغاز شده است و کلیه اقدامات با هماهنگی ارگان‌ها و نیروهای امدادی جهت امدادرسانی در حال انجام است و تلاش جدی وجود دارد که در سرمای سخت منطقه از سختی‌های مردم سانحه دیده کاسته شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در پایان تصریح کرد: شرایط زلزله و بلایای طبیعی شرایط معمول نیست؛ به خصوص منطقه خوی که سرمای شدیدی دارد و شب‌ها به دمای منفی ۷ درجه می‌رسد. از طرفی هم روستاهای مناطق زلزله‌زده آسیب قابل توجهی دیده‌اند و نیاز به کمک و حضور جهادی وجود دارد و امیدواریم سایر ارگان‌های فرهنگی و مردمی هم در کنار مردم زلزله‌زده خوی حضور یابند و به اطلاعیه دادن و هم‌دردی بسنده نکنند.

وی تاکید کرد: حضور به‌هنگام وزیر محترم کشور و مسئولان ستاد بحران شایسته تقدیر است و تاثیر به‌سزایی در تسریع امور و جدی گرفتن وظایف مسئولان مربوطه داشته است.

گفتنی است شامگاه شنبه ۸ بهمن ماه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر منطقه خوی در آذربایجان شرقی را لرزاند که این حادثه ۳ فوتی و نزدیک به هزار مصدوم بر جای گذاشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین