عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کم‌تر از یک هفته تا آغاز اعزام ها:
در حالی که کم‌تر از یک هفته تا آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات باقی مانده است، با وجود پیگیری مسؤولان ستاد عتبات دانشگاهیان و همچنین مقامات دولتی، هنوز تسهیلات برای سفر دانشگاهیان به عتبات تأمین نشده است.

عقیق: ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان به پایان رسید و ۵۰ هزار نفر برای زیارت عتبات در بیست و سومین دوره اعزام‌ها نام نویسی کرده‌اند.

اعزام دانشگاهیان به عتبات از هفتم بهمن‌ماه برنامه‌ریزی شده و قرار است روزانه ۲ کاروان به صورت هوایی و یک کاروان به صورت زمینی به زیارت عتبات مشرف شوند.

یکی از مزایای سفر عتبات دانشگاهیان ارائه تسهیلات بود که در این دوره با وجود رایزنی بسیار و همچنین مذاکرات دولت با بانک ملت، هنوز اعتبار لازم تأمین نشده و همین امر موجب نگرانی دانشگاهیان از تأمین هزینه سفر شده است.

سفر عتبات دانشگاهیان در قالب کاروان دختران مجرد، متأهلان، پسران مجرد و اساتید برنامه‌ریزی شده و اعزام دانشگاهیان به عتبات تا روزهای پایانی سال جاری به پایان می‌رسد.

سفر عتبات دانشگاهیان قرار است با هزینه‌ای پایین‌تر از کاروان‌های رسمی انجام شود و مسؤولان همچنان پیگیر اختصاص تسهیلات برای این سفر معنوی هستند. در حالی که کم‌تر از یک هفته تا آغاز اعزام‌ها باقی مانده است، هنوز بانک ملت این تسهیلات را تأمین نکرده و احتمال تعویق آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات وجود دارد.

پیش از این نیز ستاد عتبات دانشگاهیان برای ثبت‌نام از متقاضیان آمادگی لازم را داشت که برای نام‌نویسی از مشتاقان این سفر معنوی در انتظار تأمین اعتبار بود که تاکنون این امر محقق نشده است.

به گزارش فارس، هزینه سفر دانشگاهیان به عتبات بر اساس پیش‌بینی اولیه بین ۱۱ میلیون و ۵۰۰ تا ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر نفر در سفر هوایی عتبات در نظر گرفته شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین