عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
با مذاکرات ستاد عتبات دانشگاهیان، تسهیلات ۱۰ و چهار میلیون تومانی به زائران کاروان‌های بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان تعلق می‌گیرد که این مبلغ پس از بازگشت از سفر به زائران اختصاص پیدا می‌کند.

عقیق:تسهیلات سفر دانشگاهیان به عتبات با مذاکرات مسؤولان برقرار شد. این امر در حالی است که اعزام کاروان‌ها در بیست و سومین دوره این سفرها از روز گذشته آغاز شده است و برخی از زائران هزینه این سفر را پرداخته‌اند.

ارائه تسهیلات به کاروان‌های عتبات دانشگاهیان

با این وجود، با تلاش ستاد عتبات دانشگاهیان تسهیلات کم‌بهره (۴ درصد) به زائران عتبات دانشگاهیان تعلق گرفت که البته زائرانی که در روزهای آینده به این سفر معنوی مشرف می‌شوند، باید این مبلغ را پرداخت کرده و پس از بازگشت از سفر تخصیص این وام را پیگیری کنند.

دانشگاهیان برای سفر عتبات چقدر وام می‌گیرند؟

بر اساس مذاکرات صورت گرفته، به زائران کاروان‌های زمینی چهار میلیون تومان و به زائران کاروان‌های هوایی ۱۰ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد که این مبلغ علاوه بر زائران اصلی، در گروه اعزام متأهلان به همسر و فرزندان بالای ۱۸ سال آن‌ها که راهی سفر زیارتی به عتبات شده‌اند، تعلق می‌گیرد.

سفر دانشگاهیان به عتبات قرار بود از هفتم بهمن‌ماه آغاز شود که با تأخیر، این سفرها از ۱۱ بهمن برقرار شد و تا ۲۷ اسفندماه ادامه دارد. همچنین ستاد عتبات دانشگاهیان آمادگی اعزام زائران دانشگاهی به این سفر معنوی را پیش از این هم داشت که به دلیل نامشخص بودن تسهیلات اعزام زائران به تعویق افتاده بود.

به گزارش فارس، بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات نیز سال گذشته فقط به صورت هوایی انجام شد و ۸۰ کاروان دانشگاهی عازم زیارت عتبات شدند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین