عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
محمدحسن دهقانی کارشناس مسائل استراتژیک در اوایل دهه‌ ۹۰ شمسی، دولت اسلامی عراق و شام ملقب به داعش، عملیات‌های جنایتکارانه‌ خود را برای اشغال دو کشور سوریه و عراق آغاز نمود.

عقیق: محمدحسن دهقانی کارشناس مسائل استراتژیک / در اوایل دهه‌ ۹۰ شمسی، دولت اسلامی عراق و شام ملقب به داعش، عملیات‌های جنایتکارانه‌ خود را برای اشغال دو کشور سوریه و عراق آغاز نمود.

داعش که به استناد کتاب خاطرات هیلاری کلینتون، کاملاً تحت حمایت و مدیریت آمریکا و متحدانش تشکیل و تجهیز شده بود، در نهایت به ‌دنبال فروپاشی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کانون و محور استکبارستیزی در منطقه و جهان بود.

در همین راستا داعش، نقشه‌ای از محدوده‌ خلافت فرضی خود منتشر نموده‌ بود که نشان می‌داد تمام پهنه‌ سرزمینی ایران جزئی از سرزمین‌های خلافت است!

روند حرکت داعش به‌گونه‌ای پر شدت و همراه با پروپاگاندای رعب و وحشت آغاز شد که هیچ کشوری اعم از روسیه و حتی خود بشار اسد، تصور نمی‌کرد بتوان با آن مقابله نمود و کار سوریه تمام است.

این وضعیت تا آنجا پیش رفت که بخش‌هایی از شهر دمشق نیز به اشغال درآمد و بشار اسد، قصد خروج از سوریه نمود که با تذکر امام خامنه‌ای منصرف گردید.

از سوی دیگر، داعش در عراق نیز عملیات جدی خود را از استان الانبار آغاز کرد و تا آنجا پیشروی نمود که به خانقین (چند کیلومتری مرزهای ایران از سمت مرز خسروی در کرمانشاه) رسید!

به این دلیل بود که امام خامنه‌ای فرمودند: «اگر مدافعان حرم مبارزه نمی‌کردند، باید در کرمانشاه و همدان با داعش می‌جنگیدیم»

به‌دنبال وضعیت فوق، دولت‌های سوریه و عراق از جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک کردند تا با داعش مقابله نمایند.

لذا از همان ابتدا، عزیزانی که سردار شهید حاج حسین همدانی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از بارزترین آنها هستند، برای بررسی و طرح‌ریزی عملیات‌ها به سوریه و عراق رفتند.

آنچه توسط سرداردل‌ها در منطقه رقم خورد، نه صرفاً یک ساماندهی و سازماندهی برای اجرای عملیات‌های نظامی، بلکه یک جامعه‌سازی منحصر بفرد برای ایجاد آرایش دفاع تمدنی در برابر حملاتی بود که اصل تمدن نوین اسلامی را هدف قرار داده بود.

در حقیقت حاج قاسم، اقوام و ملت‌ها را حول ارزش‌های بنیادین تمدن اسلام، یکپارچه نمود که خروجی آن، دفاع در برابر حملات وحشیانه‌ دشمن بود.

بنابراین بسط تفکر مقاومت در منطقه، زمینه‌ساز رسیدن مرزهای تمدن نوین اسلامی به مرزهای اشغالی رژیم صهیونیستی شد که به نیت جهانی‌سازی کشورهای منطقه با اهداف یهود، از ۱۹۴۸ در فلسطین تشکیل شده بود و این یعنی مرگ تمام آرمان‌های یهود.

از این رو حاج قاسم سلیمانی، به بزرگترین دشمن میدانی تحقق نظم نوین جهانی در منطقه بدل گشت.

زمانی که پس از عملیات بوکمال، پایان داعش توسط سردار سلیمانی اعلام شد، سراب بودن آخرین امیدهای منطقه‌ای یهود هویدا شد و دریافت تا مرد میدان در میدان هست، میدان سهم آل‌یهود نخواهد شد.

لذا با همراهی ارتش آمریکا و چراغ سبز جریان نفوذ داخل کشور، در ساعت ۱:۲۰ بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸، عملیات ترور حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد، در حالی که ایشان مهمان رسمی دولت عراق بود و در میدان جنگ نظامی نبود، اجرا شد که ایشان و همراهانش را به آرزوی دیرینه‌شان رساند.

اما یهود بازهم اشتباه کرد ، یهود نفهمید که اگر سردار سلیمانی، منطقه را برای آنها ناامن کرد و مانع از تحقق نظم نوین‌شان در غرب آسیا شد؛ شهید سلیمانی تمام جهان را برای آنها ناامن می‌کند و ریشه‌شان را در سراسر جهان می‌خشکاند.

 بزرگترین منتقم سردار سلیمانی، شهید سلیمانی است که ایادی یهود را نه فقط از منطقه، که از سراسر جهان اخراج خواهد کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین