عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۸۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
در فرهنگسرای رسانه برگزار شد:
در شب شهادت سردار سلیمانی، نشست بررسی ابعاد رسانه‌ای شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی و شب شعر «جانفدا» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

عقیق: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها با حضور اهالی فرهنگ و رسانه در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

این مراسم، نشست بررسی ابعاد رسانه‌ای شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی و شب شعر «جانفدا» است که با حضور جمعی از چهره‌های صاحب نظر، اهالی رسانه و شاعران با مشارکت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین، سردار عباس بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانان ویژه این مراسم‌اند که در قالب یک نشست به بررسی ابعاد رسانه‌ای شخصیت سردار سلیمانی می‌پردازند.

همچنین شب شعر «جانفدا» با حضور شاعران آیینی برجسته کشور برگزار می‌شود. در این جلسه، ناصر فیض، صابر خراسانی، عبدالرحیم سعیدی‌راد، علی داودی، محمود حبیبی کسبی، محمدمهدی عبداللهی، محمدمهدی خانمحمدی، سیده فاطمه موسوی و فریبا یوسفی شعرخوانی خواهند کرد.

این شب شعر در ادامه شب شعرهای «حضور»، روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه مصادف با شب شهادت سردار سلیمانی از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. شب شعرهای «حضور» ویژه برنامه فرهنگسرای رسانه است که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با حضور شاعران آیینی برجسته کشور اجرا می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین