عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
این روزهای منتهی به سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان شاهد ابراز و عشق و ارادت دسته‌ها، گروه‌ها، اقشار، قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف به حاج قاسم است؛ هر کس به نوعی و به زبانی.

عقیق: گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر حاج قاسم این روزها و سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حال و هوای غریبی دارد. نه محدودیت‌های ترافیکی و بستن مسیرها و نه سردی هوا هیچ کدام مانع حضور عاشقان و زائران مزار حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان نشده است؛ خیلی‌ها آماده‌اند؛ پیر و جوان، زن و مرد، بچه و بزرگ؛ همه خود را با پای پیاده به گلزار شهدا رسانده‌اند تا ‌در کنار جوار مزار شهدا و حاج قاسم عرض ارادتی کرده و بر ادامه راه سیدالشهدای جبهه مقاومت تأکید کنند.

این روزها که در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی قرار داریم، گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی ‌حال و هوای تماشایی دارد؛ حال و هوایی که بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند؛  یکی زیارتنامه می‌خواند، یکی در گوشه‌ای نشسته و غرق در سکوت ناباورانه به عکس سرداری نگاه می‌کند که حالا دیگر در میان ما نیست؛ بعضی‌ها هم تصاویری از لحظات حضور خود را در گلزار شهدای کرمان ثبت می‌کنند.

هر چند هنوز چند روز تا 13 دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم باقی مانده است، اما گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر سپهبد شهید سلیمانی شاهد جلوه‌هایی زیبا از حضور زائران، عاشقان و دلدادگانی است که خود را از گوشه و کنار ایران، جهان اسلام و دنیا به این مکان مقدس رسانده‌اند. این روزهای منتهی به سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان شاهد ابراز و عشق و ارادت دسته‌ها، گروه‌ها، اقشار، قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف به حاج قاسم است؛ هر کس به نوعی و به زبانی.

در کلیپ زیر گوشه‌ای از حال و هوای گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سلیمانی را ببینید:

تعداد بازدید : 85

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین