عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۵۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
در آستانه اربعین حسینی:
مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه این موکب از اربعین سال 94 در جاده نجف به کربلا برپا و خدمات رفاهی و فرهنگی زیادی را به زائران اربعین ارائه داده است از برنامه‌ریزی برای خرید زمین موکب با مشارکت خیرین خبر داد.

عقیق: حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه امسال نیز خیل عظیمی از زائران از اقصی نقاط جهان راهی زیارت اربعین می‌شوند، اظهار کرد: هر کجای این مسیر پرچمی برافراشته شود، یادی از صاحب آن پرچم خواهد بود و با توجه به اینکه مسجد مقدس جمکران به حضرت ولی عصر(عج) انتساب ویژه دارد، برآن شدیم تا این مکان مقدس جایگاهی ثابت در جاده نجف به کربلا داشته باشد که نه تنها در ایام زیارت اربعین بلکه در طول سال بتواند خدماتی را به زائرین اعتاب مقدس ارائه کند. 

برپایی مجدد موکب «مع امام منصور»

وی ادامه داد: بنابراین تصمیم گرفته شد، زمینی با همراهی خیرین و عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در این جاده نورانی خریداری شود تا بتوانیم بعد از سال‌ها دوری به علت کرونا، با برپایی مجدد موکب «مع امام منصور» حضور موثری را در مراسم اربعین حسینی داشته باشیم.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه همه عاشقان حسینی می‌توانند با هر توان مالی در خرید زمین موکب سهیم شوند، گفت: خیرین می‌توانند برای مشارکت در ثواب خرید زمین و برپایی موکب منتظران امام زمان عجل الله فرجه در مسیر نجف - کربلا از طریق درگاه رسمی پرداخت اینترنتی مسجد مقدس جمکران از اینجا مبالغ خود را واریز کنند.

هاشمی زاده با اشاره به اینکه موکب مسجد مقدس جمکران از سال ۱۳۹۴ در جاده نجف به کربلا برپا شد و طی سال‌های گذشته خدمات مختلف فرهنگی و رفاهی را به زائران اربعین ارائه داده است، ابراز کرد: با توجه به استقبال زائران از موکب مسجد مقدس جمکران، امسال علاوه بر اینکه برنامه اصلی، تهیه زمین موکب است به موازات آن برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و خدماتی نیز در دستور کار موکب مع امام منصور است. 

اربعین زمینه‌ساز ظهور است

وی با تاکید بر اینکه تمام روند خرید زمین تا اعزام خادمان و برپایی موکب در اربعین و خدمات ارائه شده در طول سال به صورت مستمر به اطلاع مردم خواهد رسید، بیان کرد: وی سایت موکب به نشانی mokeb.jamkaran.ir، وب سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی Jamkaran.ir و صفحات این مکان مقدس در فضای مجازی و همچنین شماره تلفن ۰۲۵۳۱۳۲۰ راه‌های ارتباط با مسئولین موکب و آگاهی از اخبار و اطلاعات و نیازمندهای موکب مع امام منصور است. 

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: اربعین زمینه ساز ظهور است و امیدواریم بتوانیم با برپایی این موکب نام و یاد امام زمان(عج) را بیش از پیش در دل عاشقان و محبان اهل بیت(ع) زنده کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین