عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مدیر فرهنگی و امور مواکب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از شناسنامه‌دار شدن موکب‌های اربعین حسینی خبر داد و گفت: به این ترتیب موکب‌ها دارای هویت حقوقی خواهند شد و به‌عنوان یک تشکل مردم‌نهاد فعالیت می‌کنند.

عقیق: رسول فتحی مدیر فرهنگی و امور مواکب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان اظهار کرد: امسال استان کرمان با ۵۶ موکبِ فعال در آیین پیاده‌روی اربعین در خدمت زوار حسینی بود و امروز مدیران اجرایی این موکب‌ها به اتفاق، محمد مهدی‌زاده مدیر موکب شهدای مدافع حرم سیرجان را به‌عنوان نماینده خود در شورای راهبردی موکب‌داران اربعین انتخاب کردند.

 وی اظهار امیدواری کرد این شورا بتواند در حل و فصل مشکلات اربعین سال‌های گذشته گام‌های موثری بردارد و با پیشنهادات خود به‌عنوان بازوی موثر در ستاد اربعین ایفای نقش کند.

 فتحی خاطرنشان کرد: نماینده موکب‌داران استان کرمان با هماهنگی و ارتباط نزدیک با سایر مدیران مواکب با شناسایی مشکلات و ارائه راه حل و پیشنهاد بتواند در راستای ارتقا کیفی خدمات به زائران اربعین حسینی گام بردارد.

 وی همچنین از شناسنامه‌دار شدن موکب‌های اربعین حسینی خبر داد و گفت: به این ترتیب موکب‌ها دارای هویت حقوقی خواهند شد و به‌عنوان یک تشکل مردم‌نهاد فعالیت می‌کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین