عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
امشب برگزار می شود؛
در ایام شهادت حضرت سید الکریم(ع)، هرساله آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(س) میزبان خیل زائرانی است.به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سخنرانی و عزاداری در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌ شود.

عقیق: به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (س)، در شب شهادت حضرت عبدالعظیم (ع)، دوشنبه ۲۶ اردیبهشت، آئین تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از ساعت ۱۹:۳۰ در صحن اصلی آستان مقدس همراه با جمع خوانی خادمین این بارگاه نورانی و مرثیه سرایی حاج محمد رضا غلامرضازاده و کربلایی سید محمدرضا نوشه ور برگزار می‌شود که به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

ویژه برنامه شب شهادت آنحضرت با سخنرانی حجت الاسلام سید حمید میرباقری و مرثیه سرایی حاج حمید رمضانپور و شعرخوانی حاج محمود تاری از ساعت ۲۱ در مصلای امام علی (ع) برپا خواهد شد و این ویژه برنامه نیز به روی آنتن زنده شبکه قرآن سیما می‌رود.

در سالروز شهادت حضرت سیدالکریم (ع) مصادف با ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱:۱۵ و در مصلای امام علی (ع)، در ویژه برنامه‌ای، حجت الاسلام جواد حاج علی اکبری به ایراد سخنرانی، حاج حسن شالبافان به مرثیه سرایی، آقای حاج علی فراهانی به قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم (ع) و حاج احمد بابایی به شعرخوانی خواهند پرداخت که این ویژه برنامه از شبکه قرآن سیما به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

همچنین در شام شهادت حضرت سیدالکریم (ع) ویژه برنامه‌ای از ساعت ۲۱ با سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی و مرثیه سرایی حاج مجتبی باقری و شعرخوانی حاج قاسم نعمتی برگزار و این برنامه نیز میهمان نگاه مخاطبین شبکه قرآن سیما به صورت زنده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین