عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
شعار محوری هیئت‌های مذهبی در سال 1400 اعلام شد و همه هیئت‌ها امسال با شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» فعالیت خواهند کرد.

عقیق:شعار محوری هیئت‌های مذهبی در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد و بدین‌ ترتیب همه هیئت‌های مذهبی امسال به شکل منسجم و هماهنگ با توجه به موضوع اهمیت نسل حسینی و با شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» فعالیت خواهند کرد و تبلیغات محیطی و فضای شهری نیز با همین موضوع در سطح شهرها انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام «مجید باباخانی» رئیس اداره تشکل‌های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی درخصوص شعار طراحی‌شده سازمان تبلیغات اسلامی در محرم ۱۴۰۰ اظهار داشت: «نسل به نسل در پناه حسینیم» ترجمان عمومی اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در محرم ۱۴۰۰ است و به همین دلیل همه تلاش خود را برای هماهنگی‌های مورد نیاز این مقوله معطوف کردیم.

باباخانی ادامه داد: پروژه بعدی سازمان تبلیغات اسلامی، مشکی پوش کردن فضاهای سراسر کشور در ماه محرم و عزای امام حسین (ع) است که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و کوتاهی شهرداری‌ها، دچار ضعف بودیم.

رئیس اداره تشکل‌های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: پیوست‌های متعددی برای هیئت‌ها در نظر گرفته شده که ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها را با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین