عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
برخورد محکم سازمان تبلیغات با هیئت متخلف:
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص تخلف صورت گرفته در هیئت زوارالبقیع تهران که بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به عزاداری پرداختند، گفت: به این هیئت تذکرات لازم ارائه شد و در صورت تکرار، هیأت تعطیل خواهد شد.

عقیق:حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص برگزاری عزاداری شب اول محرم اظهار داشت: مجالس عزاداری از شب گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شد و الحمدلله در بسیاری از هیأت‌ها شاهد رعایت کامل دستورالعمل‌ها هستیم و متاسفانه در برخی از هیأت‌ها کم‌کاری‌های صورت گرفت که تذکرات لازم ارائه شد.

وی در خصوص تخلفات صورت گرفته در هیئت زوارالبقیع تهران که بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به عزاداری پرداختند، گفت: به این هیأت تذکرات لازم ارائه شد و اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران پیگیر موضوع است و به دلیل نوع رفتارها و تعمد موجود برای عدم رعایت دستورالعمل‌ها برخورد جدی با این هیأت صورت خواهد گرفت. اگر هم این رفتار، تداوم داشته باشد، قطعا هیأت را تعطیل خواهیم کرد.

عزت‌زمانی افزود: مردم می‌توانند در طول برگزاری عزاداری ماه محرم و صفر در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موارد را از طریق سامانه بیرق از اینجا و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۶۱۵ تخلفات هیأت‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را اطلاع‌رسانی کنند.

مراسم عزاداری هیئت زوارالبقیع در شب‌های دهه محرم در تکیه شاهزاده علی‌اکبر ترمینال جنوب برگزار می‌شود که تصاویر منتشر شده از این هیأت، نشان می‌دهد که دستورالعمل‌های بهداشتی در آن رعایت نشده است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین