عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
امیرحسین اسدی:
یکی از کارشناسان حوزه کسب و کار از ارائه صندوقچه‌ روضه‌های خانگی به‌عنوان یک ایده موفق یاد کرد و گفت: این صندوقچه‌ها عظمت صنایع فرهنگی را به نمایش گذاشته و تاکید دارند که همچنان نوآوری در خدمت مذهب و فرهنگ است و این نوآوری را متعلق به بزرگان و جوانانی می‌دانیم که برای روضه مسیر جدیدی را ایجاد کردند.

عقیق: امیرحسین اسدی شب گذشته در مراسم رونمایی از صندوقچه روضه‌های خانگی که در آستان امامزاده صالح (ع) برگزار شد، با بیان اینکه وقف برای امام حسین علیه‌السلام چیزی جز عشق نیست، اظهار کرد: اساس کار آفرینی رفع نیازی از جامعه است و امروز نیاز مهم جامعه حرکت در مسیر امام حسین علیه السلام است و هر کسب و کاری وظیفه دارد برای این مکتب کار و نوآوری کند.

وی با بیان اینکه پشت وقف هر کدام از صندوقچه‌ها رازها و داستان‌هایی نفهته است، عنوان کرد: این صندوقچه‌ها عظمت صنایع فرهنگی را به نمایش گذاشته و تاکید دارند که همچنان نوآوری در خدمت مذهب و فرهنگ است و این نوآوری را متعلق به بزرگان و جوانانی می‌دانیم که برای روضه مسیر جدیدی را ایجاد کردند.

این کارشناس حوزه کسب و کار با تاکید بر اینکه مجموعه ماهد با این صندوقچه‌ها روضه امام حسین علیه السلام را به خانه‌ها برده است، عنوان کرد: امیدواریم این حسنه جاری برای سالیان سال ماندگار شود و آیندگان هم از آن بهره‌ گیرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین