عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار تهرانی:
تولیت آستان امامزاده صالح(ع) گفت: هر کسی که می‌خواهد امام حسینی باشد باید اهل روضه خانگی باشد چراکه عشق به امام حسین علیه السلام در روضه خانگی تجلی می‌یابد و روشن نگه داشتن چراغ روضه‌های خانگی بسیار ارزشمند است.

عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی در مراسم رونمایی از صندوقچه روضه‌های خانگی که در آستان امامزاده صالح(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اگر بگوییم که فلسفه حضور ما در این دنیا حسین شناسی و تبعیت از مکتب امام حسین علیه‌السلام است گزاف نگفته‌ایم و وقتی هم که از این دنیا می رویم اگر به کشتی حسین علیه‌السلام متصل نباشیم غرق خواهیم شد.

وی از خدمت در مسیر اهل بیت به ویژه امام حسین علیه السلام به عنوان افضل اعمال نام برد و اضافه کرد: مهد تربیت حسینی روضه های خانگی است و هر کسی امروز نشان خادمی اهل‌بیت(ع) را بر گردن دارد این نشان را از برکت روضه خانگی به دست آورده است.

تولیت آستان امامزاده صالح(ع) با بیان اینکه اباعبدالله(ع) جوهره عبودیت است، عنوان کرد: هر کسی که می‌خواهد امام حسینی باشد باید اهل روضه خانگی باشد چراکه عشق به امام حسین علیه السلام در روضه خانگی تجلی می‌یابد و روشن نگه داشتن چراغ روضه‌های خانگی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه صندوقچه روضه خانگی دریچه‌ای به حریم امام حسین علیه السلام است، تصریح کرد: نمادهایی که در این صندوقچه مورد استفاده قرار گرفته حامل پیام هایی ارزشمند است که این پیام‌ها باید در میان سراسر شیعیان جهان تبلیغ شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین