عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
حجت‌‌الاسلام حجت‌الله ذاکر طی یادداشتی به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انتقادات صورت گرفته به نمازگزاران قم گلایه کرد.

عقیق:حجت‌‌الاسلام حجت‌الله ذاکر طی یادداشتی به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انتقادات صورت گرفته به نمازگزاران قم گلایه کرد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

سلام و درود بیکران خداوند متعال به ارواح پاک شهیدان اسلام، شهیدان مظلوم دفاع از حریم دین؛ شهیدان جان بر کف دفاع از امنیت و تمامیت ارضی و شهیدان فداکار مدافع سلامت مردم شریف ایران اسلامی که با اعتقاد راسخ و آگاهی کامل پا در عرصه حفاظت از جان عزیز مردم شریف‌مان گذاشتند و درود بی‌کران بر جناب مستطاب آقای دکتر نمکی خدوم و کادر متعهّد درمان کشور که علیرغم همه بی‌مهری‌ها، بیش از ده ماه به طور بی‌وقفه، بهترین ایّام زندگی خود را وقف ارزشمندترین کار یعنی مجاهدت در مسیر نجات جان شریف انسان نموده و کماکان در حال جهاد هستند.

برادر بسیجی و رزمنده جناب دکتر نمکی!

دلنوشته‌ها و درددل های شما خادم جبهه سلامت و همچنین تشکرهای چندباره جنابعالی از زعیم ذوفنون و حکیم متأله، رهبر عالی‌قدرمان، امام خامنه‌ای عزیز روحی فداه، و تقدیرهای شما از متولّیان حوزه دین، بنده حقیر را بر آن داشت تا لحظاتی از اوقات شریف‌تان را تصدیع کنم و چند کلمه‌ای با یک برادر متدیّن و عزیز سخن بگویم!

هنوز یادم هست که برخی از افراد در کشور در ابتدای شناسایی مبتلایان کرونا در ایران عزیزمان، تهمت‌های ناروایی به مردم شریف قم روا داشته و شهر قم را منشأ شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹ در کشور دانستند و حال آنکه جنابعالی بیش از هرکس می‌دانید قبل از تشخیص اولین ابتلا در قم، در شهرهای دیگر این ویروس افرادی را مبتلا نموده بود و اگر نبود اصرار و پافشاری مسئولین متدین و متخصّص شبکه بهداشت و درمان قم بر آزمایش موارد مشکوک، خدا می‌داند که در همان بدو امر چه فاجعه‌ای در کشور رخ می داد!

برادر عزیزم! 

یادمان نرفته که پس از تشکیل جلسات متعدّد مسئولان فرهنگی و متولّیان با جنابعالی و سایر اعضای دست اندرکار ستاد مدیریت کرونا، پس از تدوین و تصویب شیوه نامه و دستورالعمل بسیار دقیق و عمیق و ابلاغ آن جهت برگزاری مراسم عزاداری سیّد و سالار شهیدان در محرّم، تنها چند ساعت مانده به آغاز ماه محرّم، معاون و همکارِ شما بدون دلیل در جلوی دوربین حاضر شده و تصمیم یک شب و خلق السّاعه خودش را بر زبان آورد و بسیاری از جلسات روضه که با تمهیدات لازم آماده برگزاری مراسم با رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی بودند را به تعطیلی کشاند و هزینه‌های سرسام آوری در شرایط بسیار سخت اقتصادی ناشی از بی‌تدبیری مسئولین امر، بر دوش عزاداران با کرامت حضرت ارباب گذاشت!

چند ماهی گذشت و اینک دوباره همان شخص!

حال پس از گذشت بیش از ده ماه از تعطیلی نماز دشمن شکن جمعه، در زمانی که وضعیت شهر مقدّس قم، آبی اعلام شده و اقامه نماز جمعه و جماعت بلامانع اعلام گردیده، این بار به مردم مؤمن و انقلابی شهر مقدّس قم ناجوانمردانه و بی‌مهابا می‌تازد و کسانی را که در رعایت توصیه‌های بهداشتی، بیشترین مراعات را در میان سایر اقشار کرده‌اند، متّهم ردیف اوّل می‌خواند!

آقای نمکی عزیز! دلمان از دست برخی از همکاران شما خون است!

در همین ایّام شاهد قرمز بودن وضعیت بسیاری از شهرهای شمال کشور هستیم و این امر به خاطر هجوم برخی افراد قانون گریز به شهرهای شمالی اتّفاق افتاده و دریغ از اینکه همکار دلسوز شما در این موارد کلمه‌ای بر زبان آورد! به ایشان بگویید نگاهی به اخبار جنوب کشور هم بیندازند و ببینند در قشم چه خبر است!

بفرمایید چشمانشان را باز کنند، نگاهی کنند به اوضاع حمل و نقل عمومی رها شده توسّط دولت کریمه و حال زار هموطنان مظلوم و ناچار در مترو و اتوبوس! به ایشان و امثال ایشان بفرمایید قدری تاریخ هم بخوانند و نگاهی بیندازند به عاقبت کسانی که به ناحق دین و شریف ترین مردمان را مورد اتهام قرار داده اند و خسران دنیا و آخرت نصیبتان شده است!

برادر گرانقدر و بزرگوارم!

از خداوند متعال طول عمر با عزّت و عافیت و توفیقات روزافزون برای جنابعالی و سایر همکاران متعّهد و خدومتان و برای قلیل همکارانتان که هیچگاه دیانت توأم با عقلانیت مردم انقلابی را بر نمی‌تابند، هدایت مسئلت می‌نمایم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین