عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۸۲۷
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
احمد پناهیان گفت: اگر کسانی برای خوش‌گذرانی اجتماع کردند و رعایت نمی‌کنند، برای آنکه به ساحت قدسی آنها بر نخورد، قم را مثال می‌زنید؟

عقیق:حجت الاسلام احمد پناهیان در هیئت محبین اهل‌بیت (ع) قم در واکنش به اظهارات سخنگوی ستاد کرونا دربارۀ شهروندان قم گفت: سخنگوی ستاد کرونا دهان باز کرد و به شهر قم توهین کرد. بار اولی که اینها اهانت کردند و به قم دروغ بستند، جواب محکمی نشنیدند. وقتی دروغ بزرگ را نسبت به قم دادند که از این شهر شیوع کرونا آغاز شد، بعد از اینکه اعتراضات زیاد شد، حاضر شدند اعتراف کنند که البته دلیلی برای آنکه بگوییم قم عامل شیوع کرونا بود، پیدا نکردیم. چشم‌تان را باز کنید و بیایید جمکران را ببیند. مؤمنین با فاصله 3 متر و در برخی موارد با فاصله بیش از 4 متر فاصله از هم نشستند، در حالی که قاعده‌اش یک متر است. در یک شبستانی نشستند که بیش از سقف 10 متر یا دوازده متر دارد در حالی که خود شما در ستاد گفتید در حکم فضای باز است.

وی افزود: اگر عده‌ای در قم برخی شیوه‌نامه‌ها را رعایت نکنند، این مسئله به قم خلاصه نمی‌شود. مگر در همان تهران نیست؟ جزیزه قشم و کیش را نشان می‌دهید بعد به قم می‌گویید رعایت نمی‌کنند؟ اگر شما قصد سیاسی ندارید، پس چه قصدی دارید؟ اگر کسانی برای خوش‌گذرانی اجتماع کردند و رعایت نمی‌کنند، برای آنکه به ساحت قدسی آنها بر نخورد، قم را مثال می‌زنید؟ آدم‌کش مردم قم هستند یا آنها هستند که چشم‌بسته و گوش بسته داروهای سازمان جهانی آدم‌کشی یعنی WHO را در وجود 14 هزار مردم مسلمان امتحان کردند و بسیاری از اینها به اعتراف شما به وسیلۀ همین داروها از دنیا رفتند؟ 

وی ادامه داد:  شما می‌گویید در نماز جمعه هیچ کسی رعایت نکرد، دروغ گفتید. ماه‌ها نماز جمعه قم را بی دلیل تعطیل کردید. خود شما در وزارت بهداشت گفتید مانعی برای اقامه نماز نمی‌بینیم، اما دستور این است که تعطیل کنیم. حال که نماز جمعه راه افتاده، در همین هفته‌های اول، با تهمتِ عدم رعایت، درخواست برخورد می‌دهید؟ شما کی هستید؟ این حرم قم با تمام رعایت‌ها، این جمکران با تمام رعایت‌هاست. ما شهروندان قم از مسئولان قضایی می‌خواهیم  اولاً این فرد را مؤاخذه جدی کنند و بابت این دروغ بزرگ به یک میلیون شهروند او را محاکمه کنند تا این فرد به خود اجازه ندهد به قمی‌ها بگوید آدم‌کش هستند و باید با آنها برخورد کرد. این کلمه بار حقوقی دارد. بعد از مسئولان قضائی قم خواستاریم نسبت به خبرهای دروغی که به تهران انتقال می‌یابد، این نفوذی‌ها را در قم شناسایی کنید.

به گزارش تسنیم، پیش از این علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا در جلسه ستاد با محکوم کردن مردم قم در عدم رعایت شیوه‌نامه‌های ستاد گفته بود: فکر می‌کنم در قم شاهد پیک بیماری خواهیم بود و شک نکنید. یعنی هیچ گونه پروتکلی در قم رعایت نشده است.کسانی که با این بی‌مبالاتی این برنامه‌ها را برگزار می‌کنند، مسئول مرگ مردم ما در پیک بعدی هستند و اینها باید مجازات شوند و غیر از این فایده ندارد. اینها مسئول مرگ مردم هستند و دارند آدم می‌کشند.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین