عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
جمعی از طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) با اشاره به اظهارات اخیر محمود امجد، وی را ایفاکننده نقش شعبان بی‌مخ در مقابل انقلاب اسلامی خواندند.

عقیق: جمعی از طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر محمود امجد خاطرنشان کردند دعا می‌کنیم او تا مانند شیخ صنعان به خود آید و زنار ضد انقلاب از تن برکند و با توبه از گفته‌هایش از تسویلات نفس و شیطان لعین رها گردد.

بخش‌هایی از این بیانیه خطاب به امجد به شرح ذیل است:

ـ چه بر سر شما آمده که به جای دشمنی و افشای جنایات یزیدیان زمان و روشنگری در خصوص خطر دشمن اسرائیلی، آمریکایی و سعودی که دستانشان به خون میلیون‌ها انسان بی گناه در پهنه گیتی آلوده است، نظام اسلامی و امام خامنه‌ای عزیز را که مظهر اقتدار و صلابت اسلام و مسلمین و مدافع حقوق مظلومان عالم است را متهم می‌نمایید؟ و در دفاع از منافقین خلق که 17000 انسان بی گناه را ترور و شکنجه کردند، جلاد را به جای شهید جا می‌زنید و گناه باغیان و شورشگران علیه حکومت اسلامی را که امنیت و مال و ناموس ایران عزیز را به خطر انداختند، تطهیر می‌نمایید؟

ـ بر اساس منطق شما که این جرثومه‌های تروریست را شهید می‌نامید، صدام و شمر و خولی هم که از منافع و جان و مقام خود دفاع می‌کردند شهید محسوب می‌شوند، آیا نتیجه سالها درس خواندن در حوزه‌های علمیه و تلمذ در نزد بزرگان عرفان، علامه طباطبایی و حضرات آیاتِ عظام بهاءالدینی و بهجت، این است؟ وای بر شما که آن همه عزت و احترام را با این سرنوشت معامله کردید.

ـ خوب است نگاهی به گذشته خود بیاندازید و ببینید که شیخ محمود امجدی که ما می شناختیم هیچ نسبت و سنخیتی با محمود امجد استراسبورگ نشین ندارد. 

متن کامل این بیانیه و اسامی امضا کنندگان آن در اینجا    قابل مشاهده است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین