عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
سیدامیر حسینی بعد از حسین طاهری، میثم مطیعی و محمود کریمی یکی دیگر از مداحانی است که در حمایت از انتقام سخت سپاه از آمریکا رجزخوانی کرده است.

عقیق:در جریانات اخیر از جمله شهادت فرمانده جبهه مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، فرمانده حشد الشعبی عراق و چندتن از همراهان در اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت از آمریکا، عده‌ای از شاعران، مداحان و هنرمندان با انجام کارهای هنری و اجرای حماسی به حمایت از این انتقام برآمدند.

سیدامیر حسینی بعد از حسین طاهری، میثم مطیعی و محمود کریمی یکی دیگر از مداحانی است که در حمایت از انتقام سخت سپاه از آمریکا رجزخوانی کرده است. او رجزی را به زبان عربی خطاب به قدرت‌های آمریکایی و اسرائیلی خوانده است.

سیدامیر حسینی در این شعر می‌خواند: آگاه باشید ای صهیونیست‌ها! و ای آمریکایی‌ها! ای کسانی که خون فرماندهان مقاومت را با خیانت و نامردی ریختید! ای کسانی که از مبارزه رودرو ترسیدید! شما کجا و جنگ با ما کجا؟ به خداوند قسم می‌خوریم؛ ما فرزندان مقاومت و جوانان آزادی ‌خواه پیمان می‌بندیم با اشاره‌ای از رهبر معظم‌مان به شما فرصت نفس کشیدن و چشم بر هم نهادن نمی‌دهیم و وعده سید مقاومت را محقق می‌کنیم. همانطور که گفت: "عمودی آمدند و افقی برمی‌گردند." آن وقت خواهید فهمید که معنای کلام امام چه بوده است؟ زمانی که فرمود آیا مرا به مرگ تهدید می‌کنی ای ناپاک؟ آیا ندانستی کشته شدن برای ما عادی است؟ و شهادت کرامتی از جانب خداوند برای ماست. یا مولا یا صاحب‌الزمان(عج)! ما آماده هستیم. یا لثارات الحسین(ع)!

فیلم رجز خوانی امیر حسینی در ادامه قابل مشاهده است:

تعداد بازدید : 1107

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
1
1
محمود کریمی مداح نامدار گفت: انتقام سخت باید شامل داخل کشور هم بشود.

آقای کریمی،
انتقام خصلت دوران جهالت بشر بوده که مردم در خرافات و ناآگاهی و تعصب و بی‌فرهنگی مانند حیوانات وحشی زندگی می‌کردند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
پاسخ ها
محمد حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
طبق آیه قران یهود و نصاری از شما راضی نمیشن تا شمارا به نابودی بکشانند این چه منطقیه که امثال شما دارید واقعها تاسف آوره اگر انتقام بده و مال جهالته پس قصاص نفس که تو قران امده هم نعوذ بالله باطله اگر ما مسلمونیم و شیعه هستیم باید بدانیم که امام سجاد مجوز خونخواهی و انتقام امام حسین را به مختار داد تو قران امده انگاه که شب هنگام به شما حمله کردن شمانیز شبانه به انها حمله کنید در برابر دشمن باید مقاومت و مقاتله کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
آقای ترامپ در آستانه ی استیضاح،اگر ناجی کشوره ،بره خودشو و ملتشو با کناره گیریش نجات بده که 51 درصد ناراضی در امریکا داره.
در ثانی ، مگر برجام، مذاکره نبود؟ باز باید ذلیلانه پشت میز مذاکره با تروریست های ژنرال قاسم سلیمانی کُش بنشینیم؟
در مورد آزادی بیان هم باشما موافقم. اجازه بدهند برنامه هایی مثل ثریا و جهان آرا به طور زنده از سیما پخش بشه!
آریانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
1
اضهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است /اشک کباب باعث طغیان آتش است!
یکی به این شخص بگوید: خود تو اگر پدرت را بکشند میروی با قاتل مذاکره میکنی؟ اگر یه داعشی به مادرت جلوی چشمت تجاوز کند میروی با متجاوز مذاکره میکنی؟ انتقام نمیگیری؟!!! بازم میگی بی فرهنگیه؟!!! اتفاقا" کرنش و سکوت در برابر ظالم نشانه بی فرهنگی، ابلهی، ترس، بزدلی و تحجر است! !!!
ملتی که اصالت دارد، فرهنگ دارد، غیرت دارد، همیت دارد، شجاعت و صلابت دارد اجازه نمیدهد به او ظلم شود!!
بنده با فرمایش آن عزیز کاملا" موافقم! گرفتن انتقام از سیاستمداران وطن فروش داخلی و غارتگر بیت المال و خائن به کشور و ملت نسبت به انتقام از دشمن خارجی در اولویت است!
و دعا میکنم خداوند همگان را از بلای غفلت مصون دارد.
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین