عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
۱۲ کابین به عنوان صندوق امانات، در ورودی حرم امامین عسکریین (ع)به منظور سهولت در تردد زائران و جلوگیری از صف‌های طولانی در ورودی حرم مطهر قرار داده شده است که در هر کابین ۳۰ صندوق قرار دارد.

عقیق:در سال جدید میلادی تولیت حرم امامین عسکریین (ع) به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران حرم سامرا اقدام به قراردادن صندوق‌های قفل‌دار در ورودی حرم امامین عسکریین (ع) کرده است.

 

این اقدام به منظور سهولت در تردد زائران و جلوگیری از صف‌های طولانی به ویژه در ایام مناسبتی و شلوغ برای ورود به حرم، نزدیک ورودی حرم مطهر امامین عسکریین (ع) پیش‌بینی شده است.

بر همین اساس، ۱۲ کابین به عنوان صندوق امانات زائران، در ورودی حرم امامین عسکریین (ع) قرار داده شده است که در هر کابین ۳۰ جایگاه و صندوق قرار دارد؛ به طوری که در مجموع در مرحله نخست ۳۶۰ صندوق امانات با کلیدهای همراه تعبیه شده و قرار است این کابین‌ها سال آینده افزایش یابد.

به گزارش فارس، صندوق‌های امانات دارای کلید هستند که زائران پس از امانت قرار دادن مدرک شناسایی یا تلفن همراه خود قفل‌های روی آن را تحویل گرفته و وسایل خود را قبل از ورود به حرم در آن قرار می‌دهند. البته این صندوق‌ها در کربلا نیز وجود داشت، به طوری که کلیدهای آن روی صندوق‌ها بود و زائران به راحتی می‌توانستند وسایل خود را در آن قرار دهند اما پس از قفل شدن بسیاری از آن‌ها در روزهای متوالی مقرر شد پس از امانت دادن تلفن همراه کلیدهای این صندوق‌ها به زائران تحویل داده شود.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین