عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کربلایی محمدحسین پویانفر:
چند سالی است که با رسیدن ماه محرم بازار انتقادات و اعتراض‌ها به جلسات روضه و اشک بر اهل‌بیت(ع) به‌ویژه سید‌الشهدا(ع) گرم می‌شود و برخی با انتقاد‌های تند و صریح از هیات و هیات‌داری و بساط روضه به پیشواز محرم می‌روند.  محمد حسین پویانفر با انتشار ویدئویی درباره اعتراض برخی از چهره‌های مطرح کشور به روضه سید‌الشهدا(ع) واکنش نشان داد.

عقیق:چند سالی است که با رسیدن ماه محرم بازار انتقادات و اعتراض‌ها به جلسات روضه و اشک بر اهل‌بیت(ع) به‌ویژه سید‌الشهدا(ع) گرم می‌شود و برخی با انتقاد‌های تند و صریح از هیات و هیات‌داری و بساط روضه به پیشواز محرم می‌روند. 

یکی می‌گوید سینه‌زنی اشتباه است و دیگری می‌گوید روزشماری برای محرم کاری عبث  و بیهوده است، آن دیگری واژه "پیرغلام" را نپسندیده است و غیره. اخیراً هم که فضای مجازی پر شد از تیتر "سخنان جنجالی وزیر بهداشت درباره مراسم عزاداری" که البته پس از انتشار آن وزیر بهداشت به تحریف سخنانش در مورد تزریق نشاط و امید به جامعه اینگونه پاسخ داد که " خدا رو شاهد می‌گیرم که از همان کودکی در خوشی و ناخوشی جرعه‌ای آب ننوشیدم مگر با ذکر اباعبدالله(ع)". 

محمدحسین پویانفر مداح جوان یکی از هیات‌های شمال تهران، در جلسه هفتگی خود به معترضان جلسه سید‌الشهدا(ع) واکنش نشان داد که در ادامه ویدئوی سخنان این مداح جوان را مشاهده می‌کنید.

تعداد بازدید : 99

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین