عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای سوخت رسانی به زائرین اربعین با ۲ برابر شدن ظرفیت و خدمات دهی ۲۶ جایگاه سوخت برای اتوبوس‌ها، ۱۲ جایگاه عرضه سوخت سیار صورت گرفته که در کنار آن ۲ جایگاه سیار به صورت رزرو تعبیه شده است.
عقیق:پخش فرآورده‌های نفتی است که بر اساس اطلاع رسانی‌های صورت گرفته جایگاه‌های عرضه سوخت مستقر در مناطق زیر پوشش در حالت تجهیز و آماده‌باش هستند.
بنا بر آمار ارائه شده ۲۶ جایگاه سوخت برای اتوبوس‌های حمل زائرین، ۱۲ جایگاه عرضه سوخت سیار در ۴ نقطه خروجی مرزی تعبیه شده که در کنار آن ۲ جایگاه سیار به صورت رزرو در نظر گرفته شده که در صورت نیاز از آنها استفاده خواهد شد.
مقایسه این آمار در مقایسه با سال گذشته از ۲ برابر شدن ظرفیت سوخت رسانی به زائرین خبر می‌دهد.
همچنین بنا بر اعلام محمد فرازمند مدیرعملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران سوخت‌های هوایی مورد نیاز بالگرد‌های امدادی هلال احمر و نیروی انتظامی به میزان کافی در انبار‌های مناطق مرزی ذخیره‌سازی شده است.
در همین راستا بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص تامین سوخت خودرو‌ها در آستانه اربعین در استان‌های مرزی گفت: خوشبختانه در مسیر اربعین تعداد جایگاه‌ها از میزان نسبی هم بیشتر شده و اگر جایی ضرورتی احساس شود، باز هم نصب جایگاه سیار صورت خواهد گرفت.
بدهی بانکی به جایگاه داران پرداخت نشد
وی در ادامه به مغفول ماندن کارمزد جایگاه داران و تغییرات اعمال شده بر روی آن اشاره و بیان کرد: موضوع کارمزد جایگاه داران و تغییرات آن به دست فراموشی سپرده شد، زیرا در کنار آن موضوع برندینگ مطرح بود که این موضوع نیز با گذشت زمان مورد قبول واقع نشد.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت تصریح کرد: طرح برندسازی به معنی واقعی کلمه، برندسازی نبوده و بیشتر موجب شکل گیری واسطه گری در حوزه پخش فرآورده‌های نفتی می‌شد.
حاج محمدرضا در پاسخ به سوالی در خصوص طلب جایگاه داران از یکی از بانک‌های عامل گفت: بر اساس توافق پیشین، جایگاه داران طلب ۷۲ هزار میلیاردی از یکی از بانک‌ها داشتند که آغاز آن به سال ۸۶ باز می‌گردد و همچنان موفق به اخذ آن نشده ایم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین