عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه
هم‌زمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) صورت گرفت:

حضور پرشور زائران در دمشق +فیلم

جمعی از زائران کشورهای مختلف هم‌زمان با سالروز وفات حضرت زینب سلام‌الله علیها با حضور در دمشق دسته عزاداری به پا کرده و برای غربت عمه سادات اشک ریختند.
حاج حسین شمسایی:

آشنایی‌ با طیب موجب مداحی‌‌های سیاسی‌‌ام شد

حاج حسین شمسایی می‌گوید: ۱۲ ساله بودم که در دسته عزاداری مشترک هیأت ما و هیأت طیب حاج رضایی، طیب دستگیر شد. تلاشم برای شناخت طیب، شاخک‌های من را تیزتر کرد تا سراغ مطالبی بروم که گفتنش تا آن روز در هیأت‌ها مرسوم نبود.
حجت‌الاسلام پناهیان؛

زینب کبری(س)، به خط کننده سربازان ظهور و مقدمه‌ساز قیام مهدی(عج) است

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت، زینب کبری سلام‌الله‌علیها را به پا کننده سربازان ظهور و مقدمه‌ساز قیام آخرین منجی عالم بشریت دانست و گفت: برای عظمت ‌زینب کبری سلام‌الله‌علیها همین بس که صیانت از حرم ایشان، ده‌ها میلیون لشکر مقدمه‌ساز ظهور را در منطقه به خط کرد.
در نشست تخصصی آهات مطرح شد

حاج مهدی رسولی: سلبریتی‌شدن مداحان را تهدید می‌کند

نشست‌های تخصصی آهات مرکز تخصصی احیاء امر، دانشگاه امام صادق (علیه السلام) که در ۲ دوره گذشته به تحلیل هنری و اجتماعی عزاداری‌های ماه محرم پرداخت، امسال در دوره جدید و سوم خود بناست با رویکرد تحلیل و بررسی نوحه‌های فاطمیه سال ۱۴۰۱ برگزار شود.
حجت الاسلام ایمانی‌پور عنوان کرد:

جهاد تبیین مانعی بزرگ برای استراتژی سکوت و تحریف اربعین است

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام استراتژی سکوت و تحریف را در برابر حماسه اربعین پیگیری می‌کنند، گفت: با جهاد تبیین می‌توان مانع این توطئه دشمنان شد.
در روایات نقل شده است؛

نمازی که پیامبر اعظم(ص) به سلمان فارسی سفارش کردند

نماز سلمان، نمازی مستحبی است که سی‌رکعت دارد و در سه وقت، اول نیمه و آخر رجب هر زمان ده رکعت انجام می‌شود.از کارهای بسیار مهم در روز پانزدهم رجب، خواندن ده رکعت از نماز حضرت سلمان است.
مدیر مرکز پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه:

ثمرات اعتکاف چهل روزه حضرت موسی (ع)

حجت الاسلام حسنلو گفت: بهترین موسم عمر برای اعتکاف ایام جوانی و نوجوانی است که می تواند آثار معنوی فراوان و تحولات بزرگ معنوی برای انسان داشته باشد.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین